کد خبر : 1522781 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 22:27 | 86.1K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری‌زاده: پنالتی ذوب‌آهن درست بود

نقد داوری بازی ذوب‌آهن- استقلال

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است داور ژاپنی قضاوت خوبی در دیدار آسیایی ذوب‌آهن و استقلال داشت.

نقد داوری بازی ذوب‌آهن- استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری‌زاده در نقد کارشناسی بازی امروز تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با برتری یک بر صفر ذوبی‌ها همراه بود، عنوان کرد:

 

* لیدا، داور ژاپنی در دقیقه 22 تکل بی‌ملاحظه داریوش شجاعیان را به درستی با کارت زرد جریمه کرد.


* این داور ژاپنی سعی کرد با تذکرهای مداوم کمتر از کارت زرد خود برای برخورد با اعتراض بازیکنان دو تیم استفاده کند و واکنش نشان دهد که این عدم سخت‌گیری وی موجب اعتراض بیشتر بازیکنان به او شد و در نیمه اول نیز بارها شاهد این اتفاق بودیم.


* داور ژاپنی در دقیقه 52 که یک خطای آشکار و گرفتن بازیکن استقلال و موقعیت این تیم بود، به درستی مدافع ذوب‌آهن(نژادمهدی) را با کارت زرد جریمه کرد.


* در دقیقه 88 برخورد غیر ورزشی نژادمهدی و فرشید اسماعیلی در دیوار دفاعی استقلال موجب شد به درستی کارت زرد دوم را به نژادمهدی نشان دهد و او را از زمین مسابقه اخراج کند.


* در دقیقه 2+90 ضربه سر ولسیانی، در حالی که روزبه چشمی با دستانی باز شده برای دفع توپ پریده بود، توپ به دستان او برخورد کرد و داور به درستی این صحنه را اعلام پنالتی کرد.


* در مجموع داور ژاپنی علی رغم کم‌تجربگی، قضاوت خوب و قابل قبولی داشت و با وجود پُر برخورد بودن بازی، توانست قضاوت و کنترل خوبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها