کد خبر : 1522815 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 09:06 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی سویا - رئال مادرید

دو تیم سویا و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه سانچس پیزخوان روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش بازی سویا - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته گذشته در مقابل بارسا با تساوی 2-2 متوقف شد و این در حالی بود که آنها تلاش بسیاری انجام دادند تا رکورد شکست ناپذیری بارسا در دیدارهای این فصل لالیگا شکسته شود.  سپیدپوشان با 72 امتیاز در رده سوم قرار گرفته اند و سعی دارند خود را به رده دوم جدول برسانند. شاگردان زیدان در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 3 تساوی به دست آورده اند که این نتایج، یکی در میان بوده و اگر همین روند ادامه داشته باشد، این بار نوبت برد رئال است.

 

 

1298296

 

 

در آن سو، سویا که تا جمع 8 تیم برتر اروپا نیز صعود کرد، با 51 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر خود، 3 تساوی، 2 شکست و 1 پیروزی به دست آورده و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند.افت این تیم تا به جایی پیش رفت که در نهایت مونتلا اخراج شد و کاپاروس جای او را روی نیمکت این تیم پر کرد. سویا در این فصل 14 شکست به ثبت رسانده که آمار بسیار ضعیفی برای آنهاست ولی به خاطر شرایط ویژه لیگ اسپانیا، رتبه این تیم دچار سقوط چشم گیری نشده است.

 

پابلو سارابیا و کاروله قادر به همراهی سویا نیستند و حضور خسوس ناواس در این دیدار هنوز مشخص نیست. دنی کارواخال و رونالدو نیز نمی‌توانند رئال را همراهی کنند و گرت بیل که پسرش روز گذشته متولد شد، از همراهی رئال محروم است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1301009

دیدگاه‌ها