کد خبر : 1522838 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 10:53 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لسترسیتی - آرسنال

لسترسیتی و آرسنال، امروز دیدار حساسی را در ورزشگاه کینگ پاور برگزار خواهند کرد.

پیش بازی لسترسیتی - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با  60  امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته و با کسب 3 امتیاز در دیدار امروز می‌تواند سهمیه لیگ اروپا خود را برای فصل بعد قطعی کند. ونگر دو بازی نهایی خود روی نیمکت آرسنال را سپری می‌کند و امیدوار است که در این دو دیدار بتواند بهترین نتایج ممکن را کسب کرده و پایان خوشی در آرسنال داشته باشد. توپ‌چی ها در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 2 شکست به ثبت رسانده اند و امیدوارند که روندشان در این دو بازی رو به رشد باشد.

 

 

1294480

 

 

در آن سو، لستر با 44 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. روباه‌ها با 4 شکست، 1 پیروزی و 1 تساوی، روزهای خوبی را سپری نکرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. آرسنال امیدوار است که بتواند از این فرم ضعیف استفاده کرده و در دیدار امروز نتیجه بگیرد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای آرسنال و 1 تساوی به دست آمده و لستر نتوانسته سدی مقابل آرسنال باشد. برای بازی امروز، متی جیمز، ویلفرد اندیدی و رابرت هوث، نمی‌توانند لستر را همراهی کنند و حضور اوکازاکی و کسپر اشمایکل هنوز مشخص نیست. در آن سو نیز الننی، کوشیلنی و اوزیل غایبان بزرگ بازی خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1301021

دیدگاه‌ها