کد خبر : 1522842 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 10:28 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران از مالک جدید باشگاه قهرمانی می خواهند

خطیبی: تراکتور یک مربی در حد گواردیولا می خواهد!

سرمربی سابق تراکتورسازی معتقد است که این باشگاه به یک مربی درجه یک خارجی نیاز دارد.

خطیبی: تراکتور یک مربی در حد گواردیولا می خواهد!

به گزارش "ورزش‌سه"، رسول خطیبی درباره موضوعات مربوط به واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی عنوان کرد: بر اساس تصمیمی که مالکان باشگاه تراکتورسازی گرفتند این باشگاه باید 100 درصد واگذار شود اما دراین‌بین چند مورد باید در نظر گرفته شود. اول اینکه بخش، شرکت و نفری که باشگاه تراکتورسازی به آن واگذار می‌شود باید سابقه خوبی در امر ورزش و فوتبال داشته باشد تا باشگاه تراکتورسازی هیچ‌گاه به سرنوشت تیم‌هایی چون استیل آذین و بهمن گرفتار نشود.


وی ادامه داد: فردی که مالکیت باشگاه تراکتورسازی را بر عهده می‌گیرد ابتدا باید خواسته هواداران را در نظر بگیرد، خواسته آن‌ها هم کاملاً مشخص است؛ قرار گرفتن در جمع 3 تیم بالای جدول و قهرمانی.


پیشکسوت فوتبال تبریز همچنین گفت: اینکه تیم تراکتورسازی با مالک جدید خود در رده‌های ششم و هفتم قرار بگیرد هواداران این تیم را راضی نمی‌کند. تراکتورسازی در حال حاضر در شرایطی قرار دارد که بهترین مربی را باید جذب کند. ساغلام مربی خوبی است ولی او در دنیا یک مربی درجه 2 محسوب می‌شود اما تراکتورسازی به یک مربی درجه یک نیاز دارد.


خطیبی درباره موضوعات مربوط به سرمربی آینده این تیم تاکید کرد: مربیانی مانند مورینیو و گواردیولا که جزو 20 مربی مطرح دنیا هستند، لایق سرمربی تراکتورسازی هستند. این تیم باید از بهترین‌ها استفاده کند. اگر می‌خواهیم یک مربی سطح بالا به تراکتورسازی بیاوریم این باشگاه باید به آقای زنوزی واگذار شود چون این امر با واگذاری باشگاه به وی محقق می‌شود.


وی با تمجید از زنوزی گفت: زنوزی از جنس شهر تبریز است و زادگاهش اینجاست. او آبرویش را دوست دارد و قطعاً می‌خواهد تراکتورسازی بهترین نتیجه را کسب کند و در بهترین حالت در رقابت‌های مختلف حاضر شود.

 

سرمربی و بازیکن اسبق تراکتورسازی تأکید کرد: درصورتی‌که باشگاه به آقای زنوزی واگذار شود او تراکتورسازی را نه‌تنها در لیگ برتر ایران بلکه برای قهرمانی آسیا خواهد بست. تا جایی هم که می‌دانم همه با واگذاری باشگاه به زنوزی موافق هستند. شخص آقای زنوزی هم از این موضوع استقبال کرده است. وی عقبه خوبی در باشگاه گسترش فولاد دارد و این باشگاه را به بهترین باشگاه خصوصی ایران تبدیل کرد.


خطیبی اظهار داشت: اگر زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی شود من احساس می‌کنم اولویت اولش تیم تراکتورسازی خواهد بود و گسترش فولاد در اولویت‌های بعدی او قرار می‌گیرد. اگر این اتفاق بیفتد تراکتورسازی جزو بهترین تیم‌های آسیا می‌شود.


پیشکسوت فوتبال تبریز با اشاره به اینکه زنوزی موافقان زیادی درزمینه دریافت مالکیت این باشگاه دارد، گفت: همه پیشکسوتان فوتبال آذربایجان نظرشان روی زنوزی است. مردم و هواداران هم از این موضوع استقبال می‌کنند. من از آقایان سردار خرم، عباسی و الیاسی می‌خواهم که اولویت اولشان واگذاری باشگاه به زنوزی باشد.


وی در واکنش به این مسئله که ممکن است تیم تراکتورسازی پس از واگذاری به بخش خصوصی به سرنوشت تیم‌هایی چون استیل آذین، بهمن، راه‌آهن و نفت تهران دچار شود، گفت: تراکتورسازی هیچ‌گاه به چنین سرنوشتی دچار نمی‌شود چون پشتوانه بزرگی به نام هوادار دارد و این پشتوانه کوچکی نیست. برند هوادار می‌تواند همیشه تراکتورسازی را پابرجا نگه دارد.


خطیبی بابیان اینکه تراکتورسازی به یک مربی درجه یک خارجی نیاز دارد، تأکید کرد: وقتی تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس مربیانی مانند برانکو و شفر را استخدام می‌کنند تراکتورسازی هم به یک مربی در این سطح نیاز دارد.


وی در پایان افزود: اگر زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی شود شک نکنید که یک مربی درجه یک خارجی را به ایران می‌آورد. مربی‌ای در حد و اندازه‌های مورنیو، گواردیولا و انریکه می‌توانند گزینه سرمربی گری تراکتورسازی باشند.

دیدگاه‌ها