کد خبر : 1522870 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 12:30 | 141K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان به دنبال شاه‌ماهی فصل نقل و انتقالات

مدیران سپاهان شرایط سروش رفیعی برای پیوستن به این تیم را زیر نظر گرفته اند.

سپاهان به دنبال شاه‌ماهی فصل نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی در نیم فصل لیگ شانزدهم و پس از پایان خدمت سربازی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و موفق شد در مدت حضور در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ علاوه بر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به همراه سرخپوشان به جمع 8 تیم برتر آسیا نیز راه یابد.


سروش اما در پنجره تابستانی به وضوح اعلام کرد که برای کسب درآمد بیشتر به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد رفت و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد و رفیعی به تیم الخور قطر پیوست.


قرارداد رفیعی با الخور یک ساله است و در این بین صحبت هایی نیز در مورد بازگشت او به ایران شنیده می شود؛ در صورتی که پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم نبود، می توانستیم با اطمینان در مورد بازگشت او به پرسپولیس صحبت کنیم، اما با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان تا پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم، به نظر می رسد مدیران سپاهان با ارائه پیشنهاد مناسب به این بازیکن فانتزی می توانند او را متقاعد به حضور در اصفهان کنند.


مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد جذب سروش رفیعی گفته: « در مورد سروش رفیعی نیز باید بگویم بازیکنان خوبی مد نظر ما هستند و با توجه به این که خودم مربی‌گری کرده‌ام برخی گزینه‌ها را زیرنظر داشتم. سروش رفیعی نیز بازیکن خیلی خوبی است و اگر سرمربی آینده ما او را بخواهد جذبش می‌کنیم. ابتدا باید ببینیم شرایط آمدنش فراهم است یا نه.»


البته همانطور که مسعود تابش نیز در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرده، تمام این احتمالات بستگی به این موضوع دارد که سروش قصد تمدید قرارداد خود را با الخور نداشته باشد و نخواهد همچنان در خارج از فوتبال ایران به کار خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها