کد خبر : 1522946 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 17:58 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیاتی‌نیا:

بازی استقلال و ذوب‌ آهن هیچ بار فنی نداشت

مهاجم اسبق دو تیم استقلال و ذوب‌آهن می‌گوید، شخصیت آسیایی امیر قلعه‌نویی و تیم اصفهانی کار را برای تیم استقلال در بازی برگشت سخت می‌کند.

بازی استقلال و ذوب‌ آهن هیچ بار فنی نداشت

به گزارش "ورزش سه" با اتمام مسابقات لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال راه‌آهن تهران با قرار گرفتن در رتبه‌ی آخر جدول به مسابقات لیگ دسته دو سقوط کرد. این تیم که درگیر مشکلات عدیده مالی شده بود و حتی اقلام مایحتاج خود را هم نمی‌توانست تامین کند، با هدایت محسن بیاتی‌نیا، آبرومندانه مقابل حریفانش حضور پیدا ‌کرد و لحظات سختی را برای آن‌ها رقم زد. اما بازیکن سابق استقلال تهران چند هفته مانده به پایان مسابقات از هدایت تیم ریشه‌دار تهرانی انصراف داد و این تیم با شکست‌هایی سنگین‌تر از قبل رو به رو شد.


بیاتی‌نیا در واکنش به شایعه‌های به وجود آمده در رابطه با تبانی بازیکنان راه‌آهن در بازی مقابل نساجی بیان کرد: من در آن مقطع زمانی در راه‌آهن نبودم ولی اگر کسی چیزی می‌گوید باید آن را با سند و مدرک ثابت کند. تا زمانی که من در این تیم بودم، بچه‌ها و شاگردانم این کار را انجام نمی‌دادند. بنده امیدوارم این صحبت‌های مطرح شده شایعه باشد و واقعیت این چیزی نباشد که عنوان شده است. 


بازیکن سابق دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در رابطه با بازی شب گذشته این دو تیم در جام باشگاه‌های آسیا گفت: بازی ذوب و استقلال تحت تاثیر جو آسیایی بود و اگر این مسابقه در چهارچوب مسابقات لیگ برتر بود هم آرامش داشت و هم پرگل می‌شد. استرس و جو آسیا کلا فرق می‌کند و این بر روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد. این مرحله چون به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، باعث شد هر دو تیم محتاط شوند و بیشتر سعی کردند گلی دریافت نکنند. گل ذوب‌آهن هم بر روی یک ضربه اوت و به خاطر فشاری که وجود داشت به دست آمد. به هر حال هر دو تیم بر روی کار دفاعی تمرکز داشتند و نمی‌توانستند کار تاکتیکی انجام دهند. امیرقلعه‌نویی در این فصل بیشتر گل‌های خود را با استفاده از ضربات ایستگاهی به دست آورد و نشان داد تیمش تبحر خاصی در این ضربات دارد. ان‌شالله بازی برگشت بار فنی لازم را داشته و برای ما مربیان مفید باشد. 


بیاتی‌نیا در آخر خاطرنشان کرد: استقلال اگر تمام نفرات خود را داشته باشد، به احتمال زیاد برنده بازی دور برگشت خواهد بود. اما نباید این را فراموش کنیم که امیر قلعه‌نویی و ذوب‌آهن هر دو شخصیت آسیایی دارند و کار آسانی برای شاگردان شفر وجود ندارد. امیدوارم هر تیمی که لایق است و شخصیت لازم را دارد به مرحله بعد صعود کند.

دیدگاه‌ها