کد خبر : 1522964 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 18:57 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

به جز فولاد هیچ تیمی در خوزستان را قبول ندارم

کعبی: می خواهم کاپیتان رشت باقی بمانم

مدافع خوزستانی ابراز امیدواری کرد فصل آینده هم بتواند حضور در لیگ برتر را با سپیدرود تجربه کند.

کعبی: می خواهم کاپیتان رشت باقی بمانم

به گزارش "ورزش سه"، حسین کعبی کاپیتان فصل گذشته سپیدرود در مورد شرایط این روزهای خودش و سپیدرود گفت: بعد از اتمام لیگ تمرینات اختصاصی ام را با جدیت دنبال می کنم و نمی خواهم آمادگی ام را از دست بدهم. هنوز وضعیت مالکیت باشگاه ثبات پیدا نکرده و کادر فنی تیم تکلیف خودش را نمی داند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.


او ادامه داد: من قراردادم با سپیدرود به پایان رسیده و بازیکن آزاد هستم. باید ببینیم علی کریمی به کارش ادامه می دهد یا فرد دیگر سکان هدایت تیم را به دست خواهد گرفت. نمی خواهم هندوانه زیر بغل کسی بدهم و برایم مهم نیست چه کسی مالک و چه کسی سرمربی خواهد بود. همه امید من این است که بهترین اتفاقات برای سپیدرود رخ داده و مردم رشت خوشحال باشند.


کعبی با اشاره به رابطه عاطفی اش با مردم رشت تصریح کرد: من لطف مردم رشت را هیچگاه فراموش نمی کنم، آنها فوتبال مرا بعد از 2 سال دوری از میادین احیا کردند و مدیونشان هستم. حالا هم با همه وجودم می خواهم در این تیم به کارم ادامه بدهم و همچنان کاپیتان مردم رشت باشم. هیچ چیزی لذتبخش تر از این نیست که مورد لطف مردم یک شهر قرار بگیری و کاپیتان آنها باشی. 


مدافع سابق تیم ملی در مورد افزایش سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر گفت: من به جز باشگاه فولاد خوزستان هیچ کدام از تیم های دیگر استان را قبول ندارم. نه به لحاظ ساختار و مدیریتی و نه به لحاظ فنی و فوتبالی! با باندبازی های که آقایان کرده بسیاری از بازیکنان خوزستانی مثل من از استان طرد شده اند.
او ادامه داد: خیلی از آقایان که مدعی فوتبال خوزستان هستند وقتی نتوانستند نتیجه بگیرند برای سیروس پورموسوی حاشیه ایجاد کرده و هواداران را بر علیه او شوراندند. این ناجوانمردانه است و هیچکدام از آقایان چشم دیدن سیروس را ندارند. پورموسوی بهترین مربی خوزستان است و همه آنها چشم دیدن موفقیت های او را ندارند.


وی افزود: فقط به شرطی به خوزستان برمی گردم که بخواهم برای فولاد بازی کنم وگرنه من خیلی وقت است که قید فوتبال خوزستان را زده ام. من به مردم سپیدرود قول داده ام و به عشق آنها تا آخرین روز نقل و انتقالات منتظر می مانم.

دیدگاه‌ها