کد خبر : 1523094 | 20 اردیبهشت 1397 ساعت 13:23 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی وستهام - منچستریونایتد

دو تیم وستهام و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی وستهام - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ با 77 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و اختلاف چشم گیری با صدر جدول پیدا کرده اند. شاگردان مورینیو، در 6 بازی اخیر خود، روند با ثباتی را طی نکرده اند و پس از دو پیروزی پیاپی، مقابل حریفان شکست خورده اند. شیاطین سرخ به دنبال تثبیت حضورشان در رده دوم جدول هستند که با توجه به لغزش‌های لیورپول در هفته های اخیر، به نظر نایب قهرمانی آنها قطعی خواهد بود. مورینیو اخیرا اعلام کرده که برخی بازیکنانش، مورد علاقه و اعتماد او نیستند و انتظار می‌رود ترکیبی که در بازی‌های پایانی به کار بگیرد، در فصل آینده نیز مورد استفاده تیمش باشد و بازیکنانی که نیمکت نشین می‌شوند، کم کم الدترافورد را ترک کنند.

 

 

1297319

 

 

در آن سو، وستهام با 38 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی را در جدول سپری نمی‌کند. هر چند آنها از منطقه سقوط گریخته اند ولی هواداران از عملکرد آنها در این فصل خوشحال نیستند و امیدوارند که فصل آینده شرایط به کلی عوض شود و چکش‌ها دوباره به روزهای خوبشان برگردند. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای یونایتد، 1 تساوی و 1 پیروزی برای وستهام به دست آمده است.

 

پدرو اوبیانگ، ویسنتون رید، سم بایران و میکائیل آنتونیو در این دیدار حاضر نخواهند بود و حضور آرناتوویچ هنوز مشخص نیست. در آن سو، لوکاکو و فلینی، غایبان قطعی این دیدار خواهند بود و حضور الکسیس سانچس، رومرو و فیل جونز در این بازی مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1301355

دیدگاه‌ها