کد خبر : 1523117 | 20 اردیبهشت 1397 ساعت 14:12 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

روی پیکان مدل 98 برای حضور روی سکو حساب کنید

رحمانی: مجید جلالی پدر فوتبالی من است

هافبک پیکان مدعی است که این تیم در فصل آینده با برنامه‌ای که در دستور کار دارد مدعی جدی حضور روی سکو خواهد بود.

رحمانی: مجید جلالی پدر فوتبالی من است

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی، هافبک پیکان تهران در خصوص شرایط خودروسازان در فصلی که گذشت گفت: شرایط خوبی داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. هرچند فکر می‌کنم شایسته کسب سهمیه بودیم ولی یک مقداری جوانی تیم و یک مقدار مشکلات داوری و بدشانسی مانع از رسیدن به این خواسته‌مان شد.


رحمانی که طی سال‌های اخیر همکاری خوبی با مجید جلالی داشته و به همراه او از سایپا راهی پیکان شده، در خصوص این مربی گفت: من چند سال است زیر نظر آقای جلالی کار می‌کنم و خود ایشان من را از سایپا به پیکان آورد و یک جورهایی پدر فوتبالی من محسوب می‌شود. خوشحالم که در این چند سال شاگرد ایشان بوده‌ام و چیزهایی زیادی از ایشان یاد گرفتم. 


وی با تمجید از عملکرد باشگاه برای ادامه همکاری با مجید جلالی گفت: بهترین گزینه برای پیکان جلالی بود چرا که اگر دقت کنید پیکان همیشه بین لیگ برتر و لیگ یک در رفت و آمد بود و یک سال می‌آمد و سال بعد می‌رفت ولی در این دو سال مدعی کسب سهمیه بودیم و مطمئنا برای آینده برنامه ویژه‌ای نیز خواهد داشت و فکر می‌کنم فصل آینده شرایط بهتری برای حضور در جمع مدعیان داشته باشیم.


وی در رابطه با تصمیمش برای فصل آینده عنوان کرد: من قراردادم با پیکان تمام شده است و هنوز برای فصل جدید صحبتی نکردم. چند پیشنهاد از تهران و شهرستان دارم که از نظر مالی خیلی خوب است اما شرایطی که در پیکان تجربه کردم تمایلم برای ادامه همکاری با این تیم را افزایش می‌دهد و اولویت من با ماندن است. به زودی با آقای جلالی مشورت می‌کنم و تصمیم خواهم گرفت. همانطور که گفتم فصل گذشته می‌توانستیم حتی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم اما نشد و شاید برای فصل آینده روزهای خوبی و فراتر از تصوری را داشته باشیم و رقبا باید روی پیکان حساب ویژه‌ای باز کنند و امیدوارم من هم عضوی از این تیم باشم.

دیدگاه‌ها