کد خبر : 1523134 | 20 اردیبهشت 1397 ساعت 15:12 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی: هیچکس انگیزه بازی کردن نداشت

بعد از دوران موفق مهابادی در برق شیراز ناگهان شرایط برایش تغییر کرد و نتوانست در نساجی و سیاه جامگان به خواسته‌اش دست یابد.

مهابادی: هیچکس انگیزه بازی کردن نداشت

به گزارش "ورزش سه"، داوود مهابادی فصل را با روزهای خوبی در برق نوین شیراز استارت زد و در ادامه با پیشنهاد نساجی راهی این تیم شد اما شرایط برای او متفاوت از تصوراتش پیش رفت و در نهایت جای خود را به جواد نکونام داد. این در حالی بود که تمام موفقیت‌های نیم فصل او تحت شعاع ناکامی چند هفته‌ای با نساجی قرار گرفته است. مهابادی در سیاه جامگان نتوانست معجزه کند و نماینده مشهد راهی لیگ دسته اول شد. او اکنون خود را مهیای فصل آتی می‌کند تا بار دیگر توانایی‌اش را به نمایش بگذارد.


او در خصوص روزهای حضور در سیاه جامگان اینطور می‌گوید: باید اعتراف کنم که اصلا تصور این را نداشتم که سیاه جامگان در این حد ضعیف باشد. امیدوار بودم که بازیکنان بتوانند اتفاق بزرگی را رقم بزنند و البته با توجه به اینکه بیشتر فصل را در قعر جدول پشت سر گذاشته بودند از نظر ذهنی و روحی در شرایط بدی قرار داشتند و فرصت کافی برای تغییر این ذهنیت وجود نداشت.


مهابادی در خصوص اینکه با این شرایط چرا هدایت این تیم را قبول کرد گفت: من حرف زده بودم و نمی‌توانستم در آن لحظه زیر حرفم بزنم. برای اینکه بدقولی نکرده باشم سرمربیگری سیاه جامگان را پذیرفتم. سعی کردیم در این مدت کوتاه نگاه‌ و ذهنیت بازیکنان را تغییر دهیم اما همانطور که گفتم ته جدولی بودن طی هفته‌های طولانی انگیزه و روحیه را از بازیکنان گرفته بود. با این شرایط و روحیه‌ای که داشتند حتی اگر در لیگ یک هم حضور داشتند قطعا در بین چند تیم انتهای جدولی حاضر می‌شدند.


مهابادی در شرایطی که با برق شیراز در جمع مدعیان لیگ حضور داشت راهی نساجی شد. او در این تیم نتوانست به خواسته خود دست یابد و در نهایت از سمت خود کنار رفت: من هیچ ادعایی ندارم و موفقیت برق شیراز را هم مرهون بازیکنان باکیفیت این تیم می‌دانم. برق با انگیزه بالا طی هفته‌های بالاتر از خیلی از این مدعیان صعود و تیم‌های صعود کرده به لیگ برتر قرار گرفته بود. با این حال مشکلات باعث شد آنها نتوانند این مسیر را ادامه دهند. برای هواداران نساجی هم خوشحالم که به لیگ برتر صعود کردند. 


سرمربی سابق نساجی در خصوص آینده اش هم گفت: فعلا تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و همه چیز در حد حرف و پیشنهاد اولیه است.

دیدگاه‌ها