کد خبر : 1523296 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 17:21 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی مقابل 90 هزار تماشاگر پرسپولیسی سخت است

مربی تیم الجزیره معتقد است تیمش با تمرکز کامل و برای کسب نتیجه مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قرار می‌گیرد‌.

بازی مقابل 90 هزار تماشاگر پرسپولیسی سخت است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرسپولیس تهران و الجزیره امارات، روز دوشنبه هفته جاری دیدار برگشت خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند و تکلیف تیم راه یافته به مرحله بعد مسابقات مشخص می‌شود. شاگردان برانکو در بازی رفت با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف اماراتی شکست خورده و موظف به کسب برد در بازی پیش‌رو هستند.


حال حسین سهیل، مربی تیم الجزیره در گفت و گو با یکی از رسانه‌های محلی از غیبت خلفان مبارک برای مسابقه با پرسپولیس پرده برداشته و اعلام کرده است: در بازی روز دوشنبه مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، خلفان مبارک را در اختیار نداریم اما جایگزین آن در این بازی توسط تن‌کاته مشخص شده است. هم‌چنین محمد جمال، دیگر بازیکن مصدوم ما که بازی رفت را از دست داده بود، با کسب بهبودی کامل به بازی برگشت برابر پرسپولیس می‌رسد.


وی ادامه داد: ما تمرینات خود را دو روز بعد از بازی پیگیری کردیم و آماده‌ایم با تلاش زیاد آخرین بازی فصل را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. الجزیره امروز و فردا تمرین کرده و فردا شب با پرواز اختصاصی به تهران سفر می‌کند. تیم کادر فنی ما در این هفته بر روی انجام کارهای تاکتیکی تمرین کرده و سعی در افزایش تمرکز بازیکنان برای عدم وقوع خطاهای بی مورد داشته است. الجزیره با تیم کامل در این مسابقه شرکت می‌کند و سرمربی ما این شانس را دارد تا بهترین بازیکنان را برای بازی سخت مقابل 90 هزار تماشاگر انتخاب کند. 


‌مربی الجزیره در پایان از بازیکنانش خواست تا روحیه مبارزه طلبی خود را در بازی برگشت هم حفظ کنند و در ادامه تصریح کرد: ما بعد از کسب برتری قاطع در دور رفت، شاهد افزایش روحیه بین بازیکنان بودیم که این خود نشانه خوبی است. تیم ما به دنبال نتیجه‌ای خواهد بود که آن‌‌ها را به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برساند و من از همه بازیکنان و عوامل تیم می‌خواهم که تمرکز خود را حفظ کرده و خطاهای خود در بخش دفاعی را به حداقل برسانند.

دیدگاه‌ها