کد خبر : 1523313 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 18:28 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار از حریف پرسپولیس 

الجزیره آماده دیدار مرگ و زندگی در ورزشگاه آزادی

تیم فوتبال الجزیره، حریف تیم پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا قصد دارد به منظور کسب آمادگی بیشتر برای فصل بعد مسابقات امارات اردوی بلند مدتی را در هلند برگزار کند‌.

الجزیره آماده دیدار مرگ و زندگی در ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال الجزیره امارات آخرین بازی فصل خود را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند و بعد از آن به تعطیلات می‌رود. به همین منظور این باشگاه برنامه‌های آمادگی خود را برای فصل بعد اعلام کرده است. 


طبق تصمیم مدیران باشگاه اماراتی، تیم فوتبال الجزیره اردوی تدارکاتی خود را از تاریخ 17 جولای تا 5 آگوست در کشور هلند برگزار خواهد کرد و خود را برای حضور در لیگ امارات، جام حذفی، جام نخست وزیری و جام قهرمانی باشگاه‌های خلیج فارس آماده می‌کند. این تیم هم‌چنین شرایط حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هم در نظر گرفته است.


مدیران تیم فوتبال الجزیره بعد از مشورت با مربیان هلندی خود، کمپ مورد نظر برای اسکان این تیم اماراتی را هم مشخص کرده‌اند و تمام برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند. اردوی این باشگاه دو مرحله‌ای است و در این مدت آن‌ها با تیم‌هایی از دسته دوم و اول و لیگ حرفه‌ای هلند بازی می‌کنند. 


حسین سعید یکی از مدیران الجزیره تاکید کرد: مدیریت باشگاه این اردو را به منظور کسب قدرت لازم برای رسیدن به نتایج مورد نظر ترتیب داده است. تیم ما در دو نقطه مختلف هلند اردو می‌زند و در این مدت پنج یا شش بازی دوستانه برگزار می‌کند. 


وی در ادامه گفت: جزئیات مربوط این اردو هفته آینده منشتر خواهد شد و همه مسائل به ترتیب روشن می‌شود. فصل برای الجزیره به پایان نرسیده و باید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. شانس صعود ما به مرحله بعد با کسب پیروزی 3بر2 مقابل حریف ایرانی بیشتر از قبل شده است و انتظار داریم با کسب نتیجه مورد نظر در بازی برگشت صعود به دور بعد را تجربه کنیم.


هم‌چنین حسین سهیل مربی این تیم در مصاحبه‌ای جداگانه مذاکره با هافبک برزیلی را رد کرد و اعلام نمود: ما هر گونه مذاکره با جاناتان بنیتس را رد می‌کنیم و در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی بازی برگشت با پرسپولیس قرار دارد. بحث در رابطه با قراردادها و بازیکنان مورد نظر را به بعد از بازی با پرسپولیس منتقل کردیم چرا که این مسابقه برای ما سرنوشت ساز است. اگر تیم ما به دور بعد صعود کند فشار بیشتری را باید تحمل کند و باید امتیازات بهتری در اختیارش قرار گیرد. در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی بازی آخرمان است و این مسابقه برنامه و بازیکنان ما را برای فصل بعد مشخص می‌کند.

دیدگاه‌ها