کد خبر : 1523428 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 12:11 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

از سیوهای نجات بخش تا گل تمام کننده فرشته کریمی؛

ایران ژاپن به یاد فینال سه سال پیش

تیم فوتسال بانوان ایران از ساعتی دیگر برابر بانوان ژاپنی قرار می گیرد تا از عنوان قهرمانی خود در سال 2015 دفاع کند.

ایران ژاپن به یاد فینال سه سال پیش 

به گزارش "ورزش سه"، بانوان فوتسالیست ایرانی از ساعت 15:30 دقیقه امروز در تایلند برابر ژاپن قرار می گیرند تا از عنوان قهرمانی خود در دومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا دفاع کنند.


بانوان ایرانی که برای رسیدن به فینال موفق به شکست ترکمنستان، ازبکستان، چین و ویتنام شده اند، در فینال بار دیگر باید برابر ژاپن صف آرایی کنند که سه سال پیش در تایلند موفق به شکست آنها و به دست آوردن اولین جام قهرمانی فوتسال بانوان شدند؛ البته تیم ملی فعلی با تیم ملی سه سال پیش تفاوت هایی پیدا کرده است.


شاید مهم ترین تفاوت تیمی که بسیار از بازیکنان شاخص خود نظیر فرشته کریمی را حفظ کرده، حضور شهرزاد مظفر به جای فروزان سلیمانی باشد که اولین قهرمانی فوتسال بانوان با هدایت او به دست آمد.


در فینال مسابقات اولین دوره رقابت های فوتسال بانوان که در کشور مالزی برگزار شد، شاگردان فروزان سلیمانی در شرایطی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر با گل فرشته کریمی ارزشمندترین بازیکن مسابقات در آن دوره شدند، که فرزانه توسلی گلر تیم ملی فوتسال در آن مسابقه، نمایشی خیره کننده داشت و با چند سیو کلیدی، زمینه قهرمانی تیم ایران را فراهم کرد.


تیم ملی بانوان ایران حالا در آستانه کسب دومین جام قهرمانی خود قرار گرفته و فاطمه اعتدادی نیز با 9 گل در آستانه کسب خانم گلی مسابقات است؛ پس منتظر آغاز دومین فینال تکراری آسیا و موفقیت بانوان ایرانی هستیم.

دیدگاه‌ها