کد خبر : 1523510 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 18:03 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار: می توانیم طلسم المپیکی نشدن را بشکنیم

سرمربی تیم فوتبال امید در حاشیه اولین تمرین این تیم گفت که هیچ قولی نمی دهد.

کرانچار: می توانیم طلسم المپیکی نشدن را بشکنیم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید در حاشیه اولین تمرین این تیم گفت: قول دادن در فوتبال وجود ندارد اما ما اعتقاد داریم. ما معتقدیم که می‌توانیم این طلسم را بشکنیم. البته تنها اعتقاد داشتن کافی نیست و باید تمام شرایط فراهم باشد.


او درباره دستیارانش در تیم ملی امید ادامه داد: من خوش‌بین هستم و همچنین از افرادی که من و همکارانم را انتخاب کردند تشکر می‌کنم. این تصمیم برای من کمی طول کشید و مقداری نیز زمان خریدم تا در طول این هفته بهترین افراد را به عنوان دستیار انتخاب کنم. قطعا آن‌ها همفکران من خواهند بود زیرا انتخاب آن‌ها کار ما را برای کسب نتیجه آسان‌تر می‌کند. در واقع من لیستی را مد نظر دارم که قرار است در طول این هفته با آن‌ها صحبت کنم. من نباید در این قضیه اشتباه کنم.

 

این سرمربی کروات درباره خارجی یا داخلی بودن دستیارانش تصریح کرد: من خودم هم نمی‌دانم.

کرانچار درباره تعامل تیم ملی امید و بزرگسال ایران نیز گفت: باید در بهترین سطح ممکن همکاری داشته باشند. منتظر هستیم تا چرخه رقابت برای صعود به المپیک آغاز شود. البته تمام نگرش من این است که تیم ملی بزرگسال بیشترین سود را ببرد زیرا بازیکنانم قرار است در آینده بخشی از تیم ملی بزرگسال باشند. هیچ گونه تعصب و مانعی در این راه وجود نخواهد داشت و ما همه شرایط را برای موفقیت تیم بزرگسال آماده خواهیم کرد.

 

کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های آسیایی را فدای المپیک می‌کند یا نه گفت: نحوه همکاری من با فدراسیون به این صورت است که ما تمام ذهن خود را معطوف المپیک خواهیم کرد اما از بازی‌های آسیایی نیز چشم‌پوشی نمی‌کنیم. در بازی‌های آسیایی تلاش می‌کنیم تیم را آماده المپیک کنیم. همراه با این که بتوانیم بهترین نتیجه را نیز کسب کنیم.

 

او درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی امید و همچنین دیدار با عراق گفت: داریم درباره زمان بازی‌های دوستانه مذاکره می‌کنیم و مطمئنا بهترین حریفان را برای این کار انتخاب خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها