کد خبر : 1523522 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 17:45 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با رم

آلگری: جواب مالک ناپولی را نمی دهم

یوونتوس برای قطعی کردن قهرمانی خود فردا به یک تساوی برابر رم نیاز دارد.

آلگری: جواب مالک ناپولی را نمی دهم

به گزارش "ورزش سه"، همین حالا و با توجه به تفاضل گل بسیار بهتر یووه نسبت به ناپولی هم می توان قهرمانی بیانکونری را قطعی دانست.

 

 

1296575

 

 

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« تقابل رم و یوونتوس همیشه حساس است، دیداری که ورزشگاه مملو از تماشاگر می‌شود. آنها می‌خواهند به هدف خود برسند و ما هم هدف خاص خودمان را داریم. به بازیکنانم گفتم که اگر می‌خواهید یک هفته بیشتر استراحت کنید، باید بازی فردا را با پیروزی به پایان ببرید.

 پیش از اینکه بخواهیم در مورد این صحبت کنیم که فصل چطور گذشت، اجازه بدهید پس از آخرین بازی‌مان در این خصوص اظهارنظر کنیم. اکنون تنها می‌توانیم در مورد جام حذفی صحبت کنیم که با شایستگی بازیکنان‌مان در آن به عنوان قهرمانی رسیدند. فراموش نکنید که یوونتوس در پنج بازی در جام حذفی گلی دریافت نکرد، کاری که پیش از این تنها تورینو در فصل 43-1942 انجام داده بود. از کاری که در جام حذفی کردیم، راضی هستم. ما به اولین جام‌مان در فصل جاری رسیدیم و بازیکنان‌ ما شایسته کسب این عنوان بودند.»

 

آلگری همچنین در مورد رم گفت:« رم تیم قدرتمندی است که از تکنیک و قدرت فیزیکی خوبی برخوردار است و توسط مربی خوبی هم هدایت می‌شود. کار برای رم پس از جدایی لوچانو اسپالتی از این تیم آسان نبود، اما آنها موفق شدند تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیشروی کنند. اوزبیو دی‌فرانچسکو در اولین تیم بزرگی که هدایتش را برعهده داشت، ثابت کرد که یکی از بهترین مربیان جوان است.»

 

 

1028528

 

 

سرمربی یووه در خصوص ادعای اخیر آئورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی که گفته بود در فصل جاری داوران با قضاوت‌هایی که به سود یوونتوس داشتند، حداقل 8 امتیاز به حساب این تیم افزودند و در غیر این صورت ناپولی قهرمان می‌شد، گفت:« نمی‌خواهم جواب رئیس باشگاه ناپولی را بدهم چون او می‌تواند هر چیزی که دوست دارد، بگوید. به نظرم در فوتبال نیاز به تعادل است و بازیکنان، ما مربیان و روسای باشگاه‌ها نیز مسئول حرکات تیم در زمین هستیم.»

 

مانچینی در تیم ملی ایتالیا:« مانچینی هم در ایتالیا و هم در خارج از ایتالیا مربی موفقی بوده است و به نظرم او می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت آتزوری باشد. مشکل مردم در ایتالیا این است که فکر می‌کنند سرمربی تیم باید همه مشکلات را حل کند، اما چیزهایی هستند که سرمربی نمی تواند به تنهایی آنها را حل کند.

 باید تصمیماتی در مورد آینده فوتبال ایتالیا گرفته شود که نیاز دارد و چیزهایی است که نه‌ تنها یک شبه بلکه یک ساله درست نمی‌شود. از سال 1970 تیم ملی ایتالیا همیشه نتایج خوبی کسب کرده، اما متأسفانه امسال ما در جام جهانی حضور نخواهیم داشت. باید تصمیماتی گرفته شود، حتی اگر مورد‌ پسند همه نباشد. فوتبال ایتالیا باید از پایه مجدداً ساخته شود.»

دیدگاه‌ها