کد خبر : 1523528 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 18:19 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

برای پیشرفت مثبت باید از حاشیه ها دور بود

سلیمی: کرانچار به من انگیزه مضاعف داد

یکی از بازیکنان دعوت شده به تیم امید ایران بازیکن جوان پارس جنوبی است. سلیمی درباره این تیم معتقد است نگاه کرانچار به جوانان به او انگیزه زیادی داده است.

سلیمی: کرانچار به من انگیزه مضاعف داد

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی با عملکرد خوبش در پارس جنوبی نقش بسزایی در موفقیت این تیم در لیگ برتر داشت. این بازیکن که جزو سهمیه زیر 23 سال پارس جنوبی جم به حساب می آید با حضور کرانچار و توجه ویژه او به جوانان شانس بالایی برای حضور در این تیم و کمک به این مرد کروات در مسیر راهیابی به المپیک دارد. 

 

ایمان سلیمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درخصوص اینکه جزو چند پدیده خوب خط دفاعی لیگ هجدهم به حساب می آید، گفت: این مساله که کارشناسان لطف کردند و من را یکی از پدیده های لیگ معرفی کردند واقعا باعث خوشحالی است و جا دارد یک تشکر ویژه از مربیان این چند سال و خانواده ام داشته باشم که کمک کردند بدون حاشیه تمام توانایی خودم را در مستطیل سبز نشان دهم.

 

مدافع پارس جنوبی درباره اینکه چقدر فکر می کرد در این تیم بتواند عملکردش این طور به چشم بیاید، گفت: مهمترین مساله همیشه برای من در فوتبال این بوده که در بهترین فرم باشم و کادرفنی و هواداران از عملکردم راضی باشند تا بهترین نتایج را بگیرم اما به اینکه عملکردم به چشم بیاید فکر نکردم.

با انتخاب سرمربی تیم امید ایران از تو و چند بازیکن دیگر به عنوان آینده های خط دفاعی تیم ملی یاد می شود. چقدر امیدوار هستی که کرانچار از تو دعوت کند و بتوانی قابلیت های خودت را نشان دهی. سلیمی در پاسخ به این سوال گفت: خیلی خوشحالم که یک مربی با دانش مثل زلاتکو کرانچار که شناخت خوبی از فوتبال ایران و جوانان آن دارد هدایت تیم امید ایران را برعهده گرفته است. رویکرد ویژه کرانچار به جوانان برای من یک انگیزه مضاعف است که بتوانم خود و توانایی هایم را به اثبات برسانم. قطعا آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی است و من هم دوست دارم مثل یک سرباز در خدمت آن باشم. اگر هم نشد که برای تیم ملی کشورم در جام جهانی و همچنین تیم امید ایران در مسیر راهیابی به المپیک همیشه آرزوی موفقیت دارم.

 

1301679

 

وی ادامه داد: البته در این مسیر رقیب زیاد است اما هر بازیکنی که به دنبال پیشرفت است به این مساله واقف است که در این راه رقیب زیاد است. رقابت اگر سالم و بدون حاشیه باشد قطعا منجر به موفقیت می شود و این یک موضوع جدی است. به عنوان مثال رونالدو و مسی رقیب هستند اما عملکرد خوب شان باعث شده مکمل یکدیگر باشند. البته برای موفقیت باید از حاشیه ها دور بود و خدا را شکر سعی کردم همیشه از حاشیه ها دور باشم چون معتقدم حاشیه برای کسانی است که به پیشرفت مثبت فکر نمی کنند.

 

سلیمی در پایان درباره آینده اش و اینکه با پارس جنوبی ادامه می دهد یا جدا می شود، گفت: البته نباید این مساله را گفت اما چند پیشنهاد خوب و جدی دارم ولی در حال حاضر بازیکن پارس جنوبی هستم. تمرکزم الان روی تمرینات است و با دو جلسه تمرین روزانه سعی دارم شرایط خوبی برای لیگ آینده داشته باشم. با این حال مطمئنا برای پیشرفت بهترین انتخاب را برای لیگ آینده خواهم داشت.

دیدگاه‌ها