کد خبر : 1523768 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 19:39 | 254K بازدید | 0 دیدگاه

جامانده‌های عجیب پرسپولیس از لیست تیم ملی

لیست 35 نفره تیم ملی در شرایطی پیش از جدال برابر الجزیره مشخص شد که پرسپولیس تنها چهار نماینده در اردوگاه کی روش خواهد داشت.

جامانده‌های عجیب پرسپولیس از لیست تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، محمد انصاری و وحید امیری چهار بازیکنی هستند که در لیست ابتدایی تیم ملی برای حضور و انتخاب نهایی در جام جهانی روسیه معرفی شده‌اند.


در این بین کمال کامیابی نیا و علی علیپور که سابقه حضور در اردوهای تیم ملی و خصوصا بعد از دیدارهای لیگ را در کارنامه دارند، جایی در لیست کی‌روش به دست نیاورده اند. کامیابی نیا علیرغم پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت چندباره طی فصل اخیر امیدوار بود بتواند در نهایت جایی در لیست تیم ملی با توجه به غیبت چند بازیکن هم پست خود به دست بیاورد.


علی علیپور نیز که عنوان آقای گلی لیگ هفدهم را به خود اختصاص داده بود، امید کمی برای حضور در اردوی و لیست تیم ملی برای جام جهانی روسیه داشت. مهاجم اول لیگ برتر در شرایطی نتوانست جایگاهی در لیست تیم ملی به دست بیاورد که با 19 گل زده در لیگ برتر و 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا نمایش موفقی را پشت سر گذاشت و پا به پای لژیونرها در امر گلزنی موفق عمل کرد. با این حال کثرت مهاجمان لژیونر و تجربه کم این بازیکن در اردوی تیم ملی باعث شد تا کی‌روش نام او را در لیست تیم ملی قرار ندهد.

دیدگاه‌ها