کد خبر : 1523855 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 09:26 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

بوسوفا از تهران پیش به سوی روسیه 2018

مغز متفکر حریف پرسپولیس از مراکش می آید

حریف پرسپولیس امشب در بازی برگشت مقابل قهرمان ایران هم دل به توانایی های مغزمتفکر خود در میانه میدان دوخته است، بازیکنی که تا یک ماه دیگر باید مقابل تیم ملی هم به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، الجزیره در حالی موفق شد بازی رفت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را با نتیجه 3-2 از پرسپولیس ببرد که در میانه های میدان این تیم بازیکنی ریزنقش و باهوش با نمایش دیدنی خود نقش بسیار زیادی در رهبری عنکبوت ها داشت تا به عنوان مغز متفکر الجزیره تمامی توپ ها به او ختم شود.


مبارک بوسوفا ستاره 33 ساله مراکشی با پیراهن شماره 10 الجزیره مردی بود که تن کاته هلندی به او آزادی عمل داد تا در میانه میدان از هوش بالا و قدرت بازیسازی خود نهایت بهره را ببرد چون خوب می دانست در اختیار داشتن چنین بازیکن فانتزی و خوش تکنیکی  تا چه اندازه می تواند روی افکار تاکتیکی و برتری مقابل پرسپولیس نقش داشته باشد.

 

1302097


اوج هنرنمایی بوسوفا در نیمه دوم بازی دور رفت بود، جایی که هر وقت توپ به او می رسید این هافبک ریزنقش تدارک یک حمله  همه جانبه را می دید تا عنکبوت ها شانس رسیدن به گل را پیدا کنند که روی سه صحنه با دخالت همین بازیکن میزبان اماراتی به آن چه می خواست، رسید به خصوص در صحنه گل سوم که ارسال دقیق ملی پوش مراکشی به نقطه کور محوطه جریمه پرسپولیس زمینه گل دقیقه نود اماراتی ها شد.


مبارک بوسوفا 33 ساله در حالی همچنان یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش است که این روزها در تب و تاب حضور در فهرست نهایی تیم ملی مراکش برای سفر به جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد. بازیکن محبوب مراکشی ها که در تمام سال های گذشته یکی از ملی پوشان ثابت این تیم بوده امیدوار است با درخشش در بازی امشب مقابل پرسپولیس آن هم در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی یک ماه قبل از جنگ بزرگ ایران و مراکش در سن پترزبورگ بلیت سفر به روسیه را از سوی هروه رنارد سرمربی فرانسوی تیم ملی کشورش دریافت کند از همین رو برانکو و شاگردانش باید حسابی مراقب شماره 10 مراکشی الجزیره باشند.

 

1302098

دیدگاه‌ها