کد خبر : 1523898 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 12:40 | 86K بازدید | 0 دیدگاه

بهتر بود لیست تیم ملی اعلام نمی‌شد؛

قلعه‌نویی: رئال و بارسا پینگ‌پنگ بازی کردند؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید که رحمتی ستاره دیدار استقلال و ذوب آهن بود.

قلعه‌نویی: رئال و بارسا پینگ‌پنگ بازی کردند؟

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال درباره این دیدار گفت: ابتدا قهرمانی بانوان که مایه شرف جامعه ما هستند را تبریک می گویم و امیدوارم یک سری محدودیت ها برداشته شود تا این عزیزان بتوانند در جهان نیز موفق باشند. بازی با استقلال دو نیمه دارد که نیمه سرنوشت ساز، فردا است. ما در بازی رفت ابتدا به دنبال گل نخوردن و سپس به دنبال گل زدن بودیم. در بازی رفت شروع خوبی نداشتیم که باید از رشید مظاهری و دیگر بازیکنان تشکر کنیم که در دقایق ابتدایی مسابقه توانستند بازی را اداره کنند و ما گل نخوردیم. ما تعویض زودهنگام انجام دادیم و بعد از دقیقه 35 رحمتی بهترین بازیکن استقلال شد. قبل از گلی که به ثمر رساندیم، 4 دقیقه روی دروازه استقلال بودیم و در نهایت موفق شدیم گل به ثمر برسانیم.


وی افزود: نیمه اصلی بازی اما فردا است. خوشحالم که در زمین خوب ورزشگاه آزادی بازی می کنیم و مطمئنا کیفیت زمین برای ما خوب خواهد بود. دو بازیکن تاثیر گذار ما فردا حضور نخواهند داشت و شرایط ما با استقلال فرق می کند زیرا استقلال جانشین هایی دارد که اختلافی با بازیکنان اصلی ندارند. ما دو عنصر دفاعی را نداریم و فردا می خواهیم هجومی تر بازی کنیم. ما یک تجزیه تحلیل بیرون زمین داشتیم اما واقعیت فوتبال درون زمین است. هر تیمی بالا برود، به آنها تبریک می گویم. ما نه به دنبال فضای مجازی هستیم و به دنبال جو سازی. برای برخی آقایان متاسف هستم که در فضای مجازی برخی رفتارها انجام دادند. چه کسی درباره قهرمانی پرتغال در یورو حرف می زند؟ بزرگترین قهرمانی ها نهایتا یک هفته دوام می آورد. برخی از افراد با فرهنگ اصیل باشگاه استقلال بازی می کنند. فرهنگ باشگاه استقلال این است که 80 هزار نفر بعد از نایب قهرمانی ما را تشویق کردند و این اتفاقات فضای مجازی نیست. امیدوارم فردا یک بازی خوب شود و اگر بتوانیم خط هافبک حریف را کنترل کنیم و به نقاط آسیب پذیر ضربه بزنیم، می توانیم برنده باشیم.


سرمربی ذوب آهن در نشست خبری از خبرنگاران سوال کرد: تعویض اول ما قاسم حدادی فر بود که به زمین رفت. ما یک دفاع کم کردیم و یک بازیکن فانتزی به زمین آوردیم و بوحمدان را به دفاع چپ بردیم. این داستان های فضای مجازی چیست؟ اگر ما بوحمدان را به زمین می آوردیم می گفتند به دنبال بازی تخریبی هستند. ما یک هافبک فانتزی آوردیم. آیا غفوری که بازیکن مستقیم بوحمدان بود مصدوم شد؟ چرا بازی قبل که دو بر یک بردیم این اتفاقات رخ نداد؟ چرا بعد از بازی خرمشهر یک سری سهم خواه این صحبت ها را می کنند. خدا به قلم قسم خورده و خبرنگاران باید به مردم راست بگویند. من بعد از باخت مالزی، تا صبح نخوابیدم اما آن موضوع نیز گذشت. از باخت و برد فوتبال لذت ببریم و راستی ها را به مردم بگوییم. آقایان می گویند من به مراسم برانکو رفته ام. یک مراسم بزرگداشتی بود و من فرهنگ ایرانی را نشان دادم که ما بیرون از زمین رفیق هستیم. خدا انشاالله به فرگوسن سلامتی بدهد. ایشان بعد از بازی سیتی و یونایتد، گواردیولا را شام دعوت می کند. شما خبرنگاران باید این افراد را از فوتبال دور کنید. من از سلطانی فر خواهش کردم به این مساله رسیدگی کند و قطعا این اتفاق می افتد. امیدوارم فردا یک بازی خوب شاهد باشیم. اگر بتوانیم خط هافبک حریف را از بازی خارج کنیم، به هدف خود می رسیم. در بازی رفت ما از ترکیب استقلال و حضور 4 دفاع وسط خوشحال شدیم اما فردا هر دو تیم دو مدل متفاوت دارند. ما فردا به دنبال بازی هجومی هستیم و می خواهیم خیلی زود به گل دست پیدا کنیم.


قلعه نویی در پاسخ به این سوال که فردا به دنبال تخریبی هستید یا فوتبال زیبا، خاطر نشان کرد: من در مورد این موضوع توضیح دادم اما حواس شما نبود. ما در بازی قبل حدادی فر را به زمین آوردیم و یک دفاع را کم کردیم. ما 21 خطا کردیم و آنها 19 خطا. شدید ترین خطای بازی قبل را شجاعیان انجام داد که البته برای او آرزوی سلامتی می کنم. بارسلونا و رئال مادرید پینگ پنگ بازی کردند؟ فیلم را حتما دیدید که چه خطایی روی بازیکنان ما انجام شده است.


سرمربی ذوب آهن درباره لیست تیم ملی تصریح کرد: اگر لیست فردا اعلام می شد بهتر بود. از استقلال 7 بازیکن دعوت شدند و این اتفاق در روحیه تیمی آنها تاثیر بگذارد. به نظر کادرفنی تیم ملی احترام می گذارم اما شاید بعضی بازیکنان ما نیز انتظار داشتند و در روحیه آنها تاثیر می گذارد. ما با یک تیم ایرانی بازی داریم و بازی با العین نیست. به نظرم اتفاقی رخ نمی داد اگر لیست فردا اعلام می شد. ارسال لیست به فدراسیون فوتبال و اعلام عمومی تفاوت زیادی دارد.

دیدگاه‌ها