کد خبر : 1523924 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 13:36 | 255.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعجوبه به تنهایی رکورددار شد

پایان جنگ کفش طلا؛ مسی از رونالدو جلو زد

پس از تعارف روز گذشته محمد صلاح به مسی، حال می توان به صراحت عنوان کرد که فوق ستاره آرژانتینی فاتح پنجمین کفش طلای خود شده است.

پایان جنگ کفش طلا؛ مسی از رونالدو جلو زد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی فصل را طوفانی آغاز کرد و در روزهایی که رونالدو با محرومیت انضباطی روبرو بود، توانست با زدن گل های فراوان، خیلی زود خود را به عنوان مدعی کفش طلای 2018 مطرح کند.

 

پس از بازگشت رونالدو به میادین، او هنوز از فرم واقعی خود به دور بود و هفته ها طول کشید تا به همان رونالدوی واقعی تبدیل شود اما او زمانی به جاده گلزنی بازگشت که مسی بار خود را بسته بود و به همراه محمد صلاح، ایموبیله و لواندوفسکی، در نبردی تنگاتنگ برای تصاحب کفش طلا قرار داشت.

 

 

1300745

 

 

برنامه ویژه زیدان برای رونالدو و استراحت دادن های فراوان به فوق ستاره پرتغالی نیز مزید بر علت شد تا بازهم نامی از رونالدو در میان برترین گلزنان اروپا نباشد.

این برای سومین سال متوالی است که رونالدو در تصاحب کفش طلا ناکام می ماند. البته او در این مدت تمام تمرکز خود را برای فتح توپ طلا گذاشته است.

 

 

 

1302162

 

 

 

تا همین چند هفته پیش محمد صلاح بود که با زدن 31 گل، امید اول کفش طلا بود اما با افت ناگهانی او و درخشش مسی در بازی های اخیر بارسا، ورق برگشت و مسی خیلی زود به آمار 34 گل زده رسید. صلاح روز گذشته در بازی با برایتون این فرصت را داشت تا به مسی برسد اما او فقط یک بار گلزنی کرد تا اکنون مسی را عملا برنده کفش طلای 2018 بدانیم.

در رده های بعدی لواندوفسکی و ایموبیله با 29 گل قرار دارند. فصل برای لواندوفسکی به پایان رسیده و ایموبیله هم به دلیل مصدومیت نمی تواند لاتزیو را در هفته پایانی سری آ همراهی کند.

 

 

1300552

 

 

البته ایکاردی 28 گله نیز باید در هفته پایانی 6 گل بزند تا با مسی برابری کند و این در حالی است که نابغه بارسا می تواند در هفته پایانی لالیگا و بازی برابر سوسیداد بر تعداد گل های خود بیفزاید.

به این ترتیب مسی را از حالا باید با 34 گل و کسب 68 امتیاز، برنده کفش طلا دانست. پیش از این رکورد کفش طلا به طور مشترک در اختیار مسی و رونالدو بود.

 

 

دیدگاه‌ها