کد خبر : 1523936 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 15:43 | 69.1K بازدید | 0 دیدگاه

عکس خانوادگی چهار برادر نویدکیا (عکس)

نام محرم نویدکیا همواره جزئی از تاریخ و افتخارات باشگاه سپاهان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا کاپیتان با تجربه سپاهانی ها و پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر در کسب جام با یک تیم، سال گذشته (لیگ شانزدهم) و در هفته هشتم مقابل ذوب آهن در دیداری تمام اصفهانی از فوتبال خداحافظی کرد تا علاقه و تعصب خود به فوتبال اصفهان را نیز بار دیگر نشان دهد.


البته پس از خداحافظی این بازیکن ارزشمند که تمام افتخارات سپاهانی ها در لیگ برتر با حضور او رقم خورد، نام نویدکیا از لیست بازیکنان سپاهان خط نخورد و رسول که از صنعت نفت به سپاهان اضافه شده بود، همچنان در تیم طلایی پوش فوتبال اصفهان حضور داشت.


رسول نویدکیا این فصل به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در دیدار برابر فولادخوزستان، نتوانست همراه با تیمش فصل را پایان دهد ولی برای فصل هجدهم بار دیگر در میان نفرات سپاهان قرار خواهد گرفت تا برای بازگشت این تیم به دوران خوب گذشته تلاش کند.


برادران نویدکیا که معمولا علاقه ای به حضور در رسانه ها ندارند، حالا و به دور از هیاهوی فوتبالی کنار هم جمع شده اند و شاید در صحبت های صمیمانه خود به این می اندیشند که چطور سپاهان می تواند بار دیگر به دوران گذشته بازگردد.

 

1302170


پس از خداحافظی محرم نویدکیا، همواره صحبت های زیادی پیرامون بازگشت این چهره به عنوان مربی یا سرمربی به تیم مطرح شده ولی تاکنون هیچ یک از این احتمالات به واقعیت تبدیل نشده است.

دیدگاه‌ها