کد خبر : 1524037 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 22:06 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی برانکو را امیدوار کرد (عکس)

احمد نوراللهی پس از مدت ها بار دیگر نام خود را به عنوان یک بازیکن پراهمیت برای تیم پرسپولیس مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی در نیم فصل لیگ شانزدهم از جمع سرخپوشان جدا شد و به تیم تراکتورسازی پیوست، اما محرومیت این تیم از فصل نقل و انتقالات سبب شد تا نوراللهی ماه ها فرصت بازی پیدا نکند و از فرم ایده آل خارج شود.


این بازیکن در ابتدای فصل در لیست پرسپولیس برای بازی های آسیایی قرار گرفت ولی همچنان نمی توانست در ترکیب سرخپوشان در لیگ بازی کند؛ موضوعی که مانع روی فرم آمدن این هافبک می شد.
با مصدومیت ربیع خواه فرصت بیشتری در بازی های انتهایی لیگ هفدهم در اختیار نوراللهی قرار گرفت که در پایان نیم فصل به لیست سرخپوشان اضافه شد و این بازیکن در دیدار امروز برابر الجزیره امارات موفق شد، زننده گل مهمی برای سرخپوشان با یک شوت باشد.


نوراللهی  که قبلا نیز تبحر خود را روی شوت های از راه دور نشان داده بود، در مقابل الجزیره 5 مرتبه اقدام به شوتزنی به سمت دروازه علی خسیف کرد که 2 تای آنها در چارچوب بود و یکی نیز به تور دروازه نماینده امارات چسبید.


هافبک تدافعی سرخپوشان همچنین 57 پاس با ضریب دقت 89 درصد ارسال کرد، که 4 تای آنها پاس کلیدی بودند.


پرسپولیس امروز در دقایق پایانی موفق شد با گل ارزشمند جلال حسینی جواز صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا را کسب کند و حالا بی شک برانکو ایوانکوویچ که به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده و تیمش از پنجره نقل و انتقالات محروم است، از بهبود شرایط نوراللهی بسیار خوشحال خواهد بود.

 

 

1302259

 

 


عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها