کد خبر : 1524048 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 22:39 | 71.5K بازدید | 0 دیدگاه

احمد نوراللهی، همانی که برانکو می خواست (عکس)

احمد نوراللهی هافبک گلزن پرسپولیس مقابل الجزیره بهترین بازی خود از زمان بازگشت به این تیم را به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با گل دقایقی پایانی کاپیتان خود الجزیره امارات را شکست داد و با صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند. برانکو که برای این دیدار کمال کامیابی نیا را در اختیار نداشت، ترجیح داد از زوج نوراللهی و ماهینی در خط هافبک استفاده کند.


نوراللهی که زمان بازگشت به پرسپولیس تلاش زیادی داشت به فرم ایده آل و موردنظر برانکو برسد، بالاخره در این دیدار توانست همان شماره 8 همیشگی پرسپولیس شود. او برای دومین بار به طور کامل در ترکیب سرخپوشان بازی کرد و همه کاره تیمش در میانه میدان بود. نوراللهی ضمن موفقیت در جنگ های تن به تن، به خوبی بازیکنان حریف را تحت فشار قرار می داد و در زمان حمله نیز با پخش کردن توپ در نقش پاسور ظاهر می شد. او هرازگاهی هم با حرکات انفرادی به قلب خط دفاعی می زد و در نیمه اول یکی دو بار هم شانس خود را برای شوتزنی امتحان کرد که ناکام بود.


روند خوب نوراللهی در نیمه دوم نیز ادامه داشت تا این بازیکن با شلیک دیدنی خود بتواند گل اول تیمش را به ثمر برساند. ضربه غیرمنتظره و غیرقابل کنترل شماره 8 سرخپوشان به تور دروازه الجزیره چسبید تا این بازیکن مزد بازی خوبش را بگیرد. بی شک او یکی از ستاره های بازی امشب بود و حالا برانکو می تواند از داشتن یک هافبک آماده برای فصل بعد آسوده باشد.

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها