کد خبر : 1524109 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 10:21 | 466.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار محرمی، احمدزاده و مسلمان در پرسپولیس

3 خداحافظی: اشکبار، ساکت و جنجالی

تصاویر امیرحسین خیرخواه از نیمکت پرسپولیس پس از گل سیدجلال حسینی بلافاصله و با سرعتی خیره‌کننده سر از صفحات هواداری درآورد.

3 خداحافظی: اشکبار، ساکت و جنجالی

به گزارش ورزش سه، در این تصویر و در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس به سمت سیدجلال حسینی حرکت کرده تا او را در آغوش بگیرند، محسن مسلمان در حالتی عجیب روی نیمکت فریز شده و به صحنه نگاه می‌کند. او که محبوب‌ترین بازیکن تیم در فصل جاری بوده و هواداران بابت غیبتش در ترکیب پرسپولیس بارها برانکو را شماتت کرده‌اند در این تصویر ناخودآگاه تغییر بزرگی در آینده خود ایجاد کرد. این در شرایطی است که دوست صمیمی او فرشاد احمدزاده که در این لحظه سر از پا نمی شناسد مثل محسن مسلمان راه خروج از باشگاه را در پیش گرفته است. اگرچه تفاوت بزرگ جدایی این دو در خودخواستگی در انتقال به اروپا برای فرشاد و اجباری است که برای مسلمان وجود دارد.


محسن مسلمان که یکی از شاخص‌ترین چهره‌های پرسپولیس در سه فصل گذشته محسوب می‌شود، به واسطه هنر خود در نظم دادن به بازی و ارسال پاس‌های کلیدی و البته رفتار موردپسند هواداران جوان رل مدل بسیاری از پرسپولیسی‌هاست. اما شاید عکس دیروز اذهان را تا حدی تغییر داده باشد. اگرچه نباید بی‌انصافی کرد و همیشه سهمی برای احساسات و ناراحتی‌های طبیعی و شاید سهوی  بازیکنی که دوست دارد در ترکیب ثابت تیم باشد در نظر گرفت همچنین او در انتهای بازی در شادی تیمش شرکت کرد و حتی به میانه میدان رفت و به برانکو خسته نباشید گفت. 

 


مسلمان که به احتمال بسیار زیاد دیگر جایی در برنامه‌های سرخپوشان نخواهد داشت یک دریغ بزرگ برای برانکوست که خود این بازیکن را سه فصل پیش از روی نیمکت بلند کرد تا با تمرینات مناسب و البته استعداد فوق‌العاده این هافبک  طراح ، او تبدیل به چهره بی‌جانشین در پرسپولیس شود. با این حال ماه عسل این ملی‌پوش سابق در تیم برانکو دوام چندانی نداشت و در نهایت به اختلافی عمیق منجر شد تا جایی که برانکو حتی با وجود نیاز به بازیسازی مثل او در بازی های مهم فصل از جمله دیدار آخر مقابل الجزیره ترجیح داد از وی استفاده نکند و کار را با بازیکنان دیگری به اتمام برساند. روابط برانکو و مسلمان تا جایی تیره است که حتی با وجود بسته بودن پنجره سرخپوشان و مشکل آنها برای نقل و انتقال بازیکن باز هم برانکو رغبتی به ادامه کار با وی ندارد. 


با اتمام فصل مسابقات، کار نقل و انتقالات پرسپولیس نیز آغاز شده و 3 بازیکن این تیم به محض پایان رقابت‌ها از جمع سرخپوشان جدا شده‌اند. اول صادق محرمی که دیروز در آزادی از طرفداران خداحافظی کرد، سپس فرشاد احمدزاده که این کار را در رختکن انجام داد و ضمن خداحافظی از برانکو اعلام کرد به یک تیم خارجی می‌رود و سپس محسن مسلمان که یکی از پایه‌های موفقیت تیم در هر 3 فصل حضور برانکو در ایران بوده است.جدایی این سه البته با شرایطی متفاوت با هم انجام شد؛ صادق محرمی با افتخار از هواداران خداحافظی کرد، احمدزاده با روش خود در رختکن پایان همکاری را اعلام کرد و مسلمان ... البته این جدایی هنوز رسمی نیست و تلاش هایی برای تغییر عقیده برانکو آغاز شده است .

 


 با این وصف سرخپوشان باید خود را آماده تیمی متفاوت نسبت به گذشته کنند، تیمی که ممکن است یک یا دو بازیکن کلیدی دیگر خود را نیز از دست بدهد و باید دعا کند پنجره بسته نقل و انتقالاتی در روزهای ابتدایی خرداد برای این مجموعه باز شود. 

 


(عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها