کد خبر : 1524112 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 11:21 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

سنگربانان مردان اول جنگ آزادی

رحمتی – مظاهری؛ دوئل ملی پوشان دیروز و امروز

بدون شک دروازه بانان دو تیم استقلال و ذوب آهن مردان کلیدی و تعیین کننده جنگ امشب ورزشگاه آزادی خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی رفت استقلال و ذوب آهن در فولادشهر مهدی رحمتی و رشید مظاهری دو نیمه متفاوت را رقم زدند به نحوی که در نیمه نخست رشید مظاهری مرد اول تیمش بود چون حداقل سه فرصت مسلم گلزنی را از مهاجمان استقلال گرفت تا میزبان همچنان به کسب برد امیدوار بماند. اما در نیمه دوم این رحمتی بود که یکی دو باری با سیوهای خود تیمش را از گل خوردن نجات داد گرچه تلاش های او با بازشدن دروازه استقلال به پنالتی هنرمندانه ولژیانی بر باد رفت.


حالا در راند دوم از جنگ دو تیم برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا نقش گلرها پررنگ تر خواهد بود، جنگی که از نظر حیثیتی و اعتباری نیز برای این دو بازیکن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. رحمتی که ملی پوش دیروز محسوب می شود با مظاهری که یکی از ملی پوشان پرامید امروز برای رفتن به جام جهانی است مسلما صحنه های جالب توجهی همچون بازی رفت رقم خواهد زد.


مهدی رحمتی که دیروز به عنوان کاپیتان استقلال در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد تا همچنان انتخاب اول شفر برای درون دروازه لقب بگیرد امروز در تقابل دوباره با تیم های امیر قلعه نویی در ورزشگاه آزادی وظیفه سنگینی به دوش دارد چون عملکرد این دروازه بان می تواند روی معادلات مجهول این پست برای فصل آتی نیز تاثیر مستقیم بگذارد به خصوص با شایعات اخیر پیرامون رقیب ملی پوش و جوان تر او در استقلال.

 

1301051


در آن سوی میدان رشید مظاهری در یکی از بزرگ ترین ویترین هایی که نصیبش شده تا توانایی و آمادگی خود را برای رفتن به جام جهانی به رخ همگان بکشد امشب باید در ورزشگاه مملو از تماشاگر و بیننده های میلیونی پای گیرنده ها دوباره ثابت کند که لایق قرار گرفتن در جمع سه انتخاب نهایی کی روش برای پست دروازه بانی در جام جهانی 2018 روسیه است.

 

دیدگاه‌ها