کد خبر : 1524198 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 16:22 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود السد تحت تاثیر حضور مهندس ژاوی

تیم السد قطر با اتکا به قدرت کاپیتان سرشناس خود موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

صعود السد تحت تاثیر حضور مهندس ژاوی

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته تیم السد قطر در جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و توانست با ارائه یک بازی جذاب و درخشان به تساوی پرگل 2 بر2 دست یابد و با توجه به برتری 2 بر 1 در بازی رفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.


این بازی حساس با ارائه بازی هجومی از دو تیم رو به رو شد و در نهایت این تیم السد بود که توانست در دقایق ابتدایی بازی توسط بغداد بونجاح به گل اول دست یابد. این مهاجم الجزایری با نفوذ به عمق دفاع الاهلی گل اول را به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه این تیم کرد و السد را خیلی زود به گل رساند.


اما در ادامه سبزپوشان عربستانی خیلی زود توسط کلودیمیر، مدافع پیش تاخته خود بازی را به تساوی کشاندند و حساسیت این مسابقه را دو چندان کردند. بلافاصله بعد از ثبت این گل ژاوی هرناندز با ارسال پاس عمقی بی نقص دیگر مهاجم تیمش را با دروازه‌بان الاهلی در موقعیت تک به تک قرار داد که این فرصت هم با بی دقتی از دست رفت.


اما در نیمه دوم ژاوی هرناندز با هنرنمایی خود ورق بازی را به سود السد برگرداند. ژاوی در 45 دقیقه دوم علاوه بر اینکه خود را در موقعیت گلزنی قرار داد برای دیگر هم تیمی‌های خود هم فرصت‌های ایجاد کرد. در یکی از موقعیت شماره شش تیم السد با دریبل چند بازیکن الاهلی شوت زیبایی را روانه دروازه حریف کرد که توسط دروازه‌بان به کرنر فرستاد شد و در ادامه ژاوی پشت همین کرنر ایستاد و موقعیتی خطرناک برای بونجاح فراهم کرد که ضربه این بازیکن با نهایت بدشانسی به تیرک دروازه برخورد نمود. چند دقیقه بعد از این موقعیت باز هم ژاوی با ارسال پاسی بی‌نظیر در عمق دفاع الاهلی اکرم عفیف را صاحب توپ کرد که این بازیکن با خطای کلودیمیر درون محوطه جریمه سرنگون شد و یک پنالتی برای السد به دست آمد که باز هم این توپ را بغداد بونجاح تبدیل به گل کرد و باعث صعود السد به مرحله یک چهارم نهایی آسیا شد.

دیدگاه‌ها