کد خبر : 1524206 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 17:05 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین تصمیم را برای تیم آینده‌‌ام می‌گیرم

انصاری‌فرد: حواشی کمتر شود در جام‌جهانی نتیجه می‌گیریم

مهاجم تازه رسیده تیم ملی در اولین تمرین خود با شاگردان کی روش به صحبت با خبرنگاران پرداخت.

انصاری‌فرد: حواشی کمتر شود در جام‌جهانی نتیجه می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره شرایط خود و تیم ملی گفت: خوشحالم برگشتم و باز هم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کردم. امیدوارم همه چیز مهیا باشد تا بتوانیم پرقدرت در جام جهانی حضور پیدا کنیم. بهرحال تیم ملی متعلق به مردم است و موفقیت تیم ملی در جام جهانی باعث خوشحالی همه مردم می شود.


او درباره حواشی تیم ملی گفت: بهرحال حواشی همیشه حول تیم ملی هست ولی خداروشکر بازیکنان و کادرفنی تیم ملی همیشه سعی کردند در زمین و در مسابقات حرف خود را بزنند. این بار هم به همین ترتیب خواهد بود. امیدوارم این حواشی حول تیم ملی کمتر شود. بازی های مهمی در جام جهانی داریم و کمتر شدن این حاشیه ها می تواند به قدرت تیم ملی در جام جهانی کمک کند. ما باید برابر رقبا موفق عمل کنیم تا بتوانیم پرچم ایران را بالا نگه داریم.


مهاجم تیم ملی درباره حضور مهاجمان آماده در لیست تیم ملی گفت: همیشه این رقابت بوده و این بار هم بازیکنان سرحال هستند. همین موضوع باعث می شود تا رقابت بین بازیکنان جذاب تر شود. در هر حال همه بازیکنان تلاش می کنند در بهترین فرم خود قرار بگیرند و مهمترین نکته هم در این روزها این است که هر کسی در ترکیب تیم ملی به میدان برود با تمام توان برای تیم ملی بجنگد.


انصاریفرد درباره تیم ملی ادامه داد: ما بسیار به موفقیت در جام جهانی امیدواریم. ایران تیم اول آسیاست و به همین دلیل به دنبال آن است تا بتواند با استفاده از کادرفنی خوب و بازیکنان خوبی که دارد به نتایجی خوبی دست پیدا کند. به امید خدا اگر امکانات مهیا باشد سعی می کنیم بهترین نتایج تیم ملی را در جام جهانی بگیریم.


او در پایان درباره از دست رفتن آقای گلی لیگ یونان و تکلیف تیم آینده خود گفت: خداراشکر فصل فوتبال خوبی را پشت سر گذاشتم. فصلی که در نهایت باتجربه بیشتر به پایان رسید. بازی های خوبی به نمایش گذاشتم و آقای گلی را در روز آخر از دست دادم. در باره آینده نیز تصمیمی نگرفتم و همه چیز را به مدیر برنامه هایم سپردم و انشالله بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

دیدگاه‌ها