کد خبر : 1524234 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 19:28 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

به تمام هواداران استقلال تسلیت می‌گویم؛

حمودی: از ساموئل چیزهای زیادی یاد گرفتم

علی حمودی مانند سایر آبی پوشانی که سابقه بازی در کنار ساموئل را دارند، از شنیدن خبر فوت این بازیکن اهل ترینیداد و توباگو شوکه و ناراحت است.

حمودی: از ساموئل چیزهای زیادی یاد گرفتم

علی حمودی بازیکن سابق استقلال و همبازی سابق جی لوئد ساموئل که امروز به دلیل تصادف جان خود را از دست داد، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد این بازیکن گفت: وقتی شنیدم واقعا ناراحت شدم. مثل ساموئل خیلی کم دیدم؛ چون بازیکن باشخصیتی بود و هیچ وقت او را فراموش نمی کنم.


وی ادامه داد: چیزهای خیلی زیادی از او یاد گرفتیم، چون حرفه ای بودنش را ثابت کرد. من چهار سال است که او را ندیده ام ولی خیلی از این اتفاق ناراحت و شوکه شدم. از طرف خودم به تمام هواداران استقلال تسلیت می گویم. از دست دادن بازیکنی که در استقلال بوده واقعا سخت است و برای خانواده اش آرزوی موفقیت می کنم.


مدافع راست فعلی پیکان در مورد اینکه از بازیکنان آن دوره استقلال مهرداد اولادی نیز مانند ساموئل جان خود را از دست داده، افزود: مرحوم مهرداد اولادی و هادی نوروزی افرادی بودند که هم از نظر فنی و هم از نظر شخصیتی خوب بودند و همیشه در ذهن آدم هستند. مخصوصا من که با ساموئل کار کردم خیلی چیزها از او یاد گرفتم؛ چون بازیکن خیلی حرفه ای بود که آدم دوست دارد با این آدم ها باشد تا پیشرفت کند. خبر خیلی سخت بود و پیش از بازی استقلال این خبر واقعا همه ما را شوکه کرد؛ وقتی این خبر را شنیدم در کنار خانواده ام بودم و آنها هم از این خبر شوکه شده اند.

دیدگاه‌ها