کد خبر : 1524340 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 23:39 | 108.4K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر بازی جوانمردانه ذوب‌آهن بودیم

حیدری: گل می‌خوردیم هواداران ذوبی ها را نمی‌بخشیدند

مدافع آبی ها معتقد است اگر فرصت پایانی ذوبی ها تبدیل به گل می شد هواداران این تیم، حریف را نمی بخشیدند چرا که منتظر بازی جوانمردانه حریف بودند.

حیدری: گل می‌خوردیم هواداران ذوبی ها را نمی‌بخشیدند

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری در پایان دیدار آبی ها برابر ذوب آهن در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره توپی که ذوبی ها به آنها ندادند وبرای خود ایجاد موقعیت کردند گفت: ما فکر می کردیم آنها توپ را به ما برگردانند اما احتیاج به گل داشتند و این کار را نکردند. بهرحال فوتبال یک بازی جوانمردانه است و من فکر می کنم خود ذوبی ها نیز اکنون پشیمان هستند. اگر آن توپ گل می شد فکر می کنم هواداران مان آنها را نمی بخشیدند.


او درباره واکنش های هواداران استقلال به امیر قلعه نویی گفت: بهرحال آقای قلعه نویی هم برای استقلال زحمت کشیده است. بهرحال هواداران هم یک روز یک مربی را تشویق می کنند و ممکن است یک روز نیز کنتاکت به وجود بیاید. بهرحال مهم این است که ما امروز هواداران را یک مرحله بالا بردیم.


حیدری درباره فوت یکی از همبازیان سابق خود در استقلال گفت: متاسفانه امروز شنیدیم ساموئل یکی از بهترین خارجی های استقلال فوت شده است و همه ما ناراحت شدیم. یادش گرامی.


او درباره استقبال خود از برگزاری دربی در بازی های آسیایی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت: صددرصد از دربی در آسیا استقبال می کنیم. این بازی همیشه مهم است و اگر در آسیا باشد قطعا حساس تر خواهد بود. ما این مربی که داریم می توانیم به مراحل بالاتر برویم و به مانند آن سالی که باید قهرمان می شدیم باز هم در جمع تیم های برتر قرار بگیریم.

دیدگاه‌ها