کد خبر : 1524352 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 00:26 | 71.4K بازدید | 0 دیدگاه

آذری: هیچ کس گزینه ذوب‌آهن نیست

مدیرعامل ذوب آهن می گوید هیچکدام از بازیکنان اصلی ذوب آهن را به تیم های ایرانی نمی فروشند.

آذری: هیچ کس گزینه ذوب‌آهن نیست

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری مدیرعامل تیم ذوب آهن که از شکست تیمش آسیا به شدت ناراحت بود، در جمع خبرنگاران گفت: ما باید تلاش کنیم تا از نظر روحی و فیزیکی محکم تر به مسابقات فصل بعد بازگردیم، باید توان مبارزات بزرگتر از دیدار امروز را داشته باشیم. مطمئنا که فصل بعد ذوب آهن بهتری را خواهید دید و شاهد هستید ما در چهار فصل قبل هر سال بهتر از قبل بوده ایم.

 

وی در ادامه درباره حضور قلعه نویی و یا نکونام به عنوان سرمربی فصل بعد تیمشان گفت: این سوال حاشیه ای است، جواد نکونام ٢٠ سال است که با ما رفیق است. فصل قبل از او برنامه گرفتم اما اقای قلعه نویی انتخاب شد و فکر می کنم این مساله را باید برای شما ده بار توضیح بدهم. هیچکس گزینه ذوب آهن نیست و انتخاب اول و اخر ما اقای قلعه نویی است مگر اینکه شرایط طوری پیش برود که ایشان نخواهد در تیم ما مربی گری کند.

 

آذری در پاسخ به این سوال که همه از مذاکره سپاهان با قلعه نویی خبر دارند و  اگر قلعه نویی برود گزینه شان برای فصل بعد کیست، نیز پاسخ داد: من یاد دیالوگ سام درخشانی در فیلم خوب بد زشت افتادم که می گفت" همه می دانند همه"، اما من جز آن همه نیستم. من وظیفه دارم که ابتدا با سرمربی خودمان صحبت کنم، ما برنامه اقای قلعه نویی را دریافت کرده ایم یک برنامه عملیاتی است اما یکسری مبانی است که هیات مدیره درباره آن باید تصمیم بگیرد.

 

وی افزود: فکر نمی کنم در مجموع مشکلی برای ماندن اقای قلعه نویی باشد، اگر ایشان نخواهد با ما همکاری کند تصمیم دیگری می گیریم و اگر همکاری ما به سرانجام نرسید تصمیماتمان را از سایت باشگاه می توانید دنبال کنید.

 

مدیرعامل ذوب آهن همچنین درباره صحبت های قلعه نویی علیه تاج و سلطانی فر نیز  در کنفرانس خبری گفت: اینکه در کنفرانس مطبوعاتی چه سوالی از ایشان شده و اقای قلعه نویی چه جوابی داده است را نمی دانم، نمی توانم من در این زمینه صحبت بکنم. قاعدتا اقای قلعه نویی برای صحبتهایش دلایل خاصی دارد. من معتقدم داوری که امشب بازی را سوت زد در خیلی از صحنه ها از بازی عقب بود و در حد این بازی نبود. تیم استقلال مردانه بازی کرد و برد را به آنها تبریک می گویم.

 

سعید آذری در انتها نیز گفت: تمام بازیکنان اصلی ما قرارداد دارند و هیچکدام از بازیکنانمان را به تیم های ایرانی نمیفروشیم. تبریزی و یکی دو نفر از بچه ها پیشنهادات خارجی دارند که نظر نهایی را سرمربی تیم خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها