کد خبر : 1524408 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:45 | 62.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدال قهرمانی‌ام را برای کمک به زلزله‌زدگان به مزایده گذاشتم

انصاری: ایراد ندارد که بازیکن پرسپولیسم و از مترو استفاده می‌کنم

مدافع جوان پرسپولیس توانسته در آخرین لیست کارلوس کی‌روش حاضر باشد تا شانس حضورش در جام جهانی افزایش یابد.

انصاری: ایراد ندارد که بازیکن پرسپولیسم و از مترو استفاده می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری در ادامه موفقیت‌های خود طی سه فصل اخیر اکنون می‌تواند شانس حضور در جام جهانی روسیه را برای خود قائل باشد. او در مصاحبه با رادیو و برنامه تهران ورزشی در خصوص شرایط اخیرش پاسخ داد که در ادامه حرف‌هایش را خواهید خواند.

 


فصل را به خوبی پایان دادیم


خدا را شکر با همت بازیکنان و حمایت پرسپولیس  توانستیم فصل خوبی را رقم بزنیم و خدا را شکر می‌کنم با پیروزی مقابل الجزیره توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم و با این پیروزی فصل‌مان را خیلی خوب پشت سر بگذاریم. ‌ما سال گذشته جز 4 تیم برتر بودیم امیدوارم بتوانیم از مرحله بعدی صعود کنیم و نماینده خوبی برای ایران باشیم و در پایان نتیجه خوبی کسب کنیم.

 


دلیل عدم طراوت در برخی بازی‌ها؟


خدا را شکر اختلاف امتیاز زیادی بین ما و سایر تیم‌ها به وجود آمد به نظرم همین اختلاف امتیاز باعث شد تا شاید مثل بازی‌های گذشته طراوت خاصی نداشته باشیم و به بازی‌های آخر که نزدیک می‌شدیم عملکرد نسبتاً ضعیفی به نمایش گذاشتیم ولی خدا را شکر که در پایان توانستیم در لیگ به قهرمانی برسیم و در آسیا به مرحله بعدی صعود می‌کنیم مهم این است که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

 


از تمدید برانکو خوشحالیم


برانکو چند سالی است در فوتبال ایران فعالیت می‌کند و کارنامه‌اش نشان داده که چه مربی موفقی است. حفظ برانکو برای پرسپولیس یکی از سیاست‌های باشگاه است که خوشحالیم این اتفاق افتاد و امیدواریم در ادامه بتوانیم با برانکو نتایج بهتری کسب کنیم.

 


کارت زرد دلیل بر خوش یا بداخلاقی بازیکن نیست


به نظرم  بازیکنان خوش‌اخلاق زیادی  در فوتبال ایران هستند که از من بهتر باشند اما من به خاطر اینکه در باشگاه پرسپولیس بازی می‌کنم یک مقدار تو دید هستم. فکر نمی‌کنم کارت زرد دلیلی بر خوش  اخلاقی یا بد رفتاری یک بازیکن باشد و من هیچ وقت این را ملاک نمی‌دانم اما من در این فصل دو کارت زرد گرفتم.

 


مدال قهرمانی‌‌ام تقدیم به زلزله زدگان


من با یکی از خبرنگاران عرصه ورزش صحبت کردم و قرار شد به 14 کودک زلزله‌زده کرمانشاه که در این سانحه پدر و مادرشان را از دست دادند کمک کنیم و شرایطی را برای این کودکان به وجود بیاورم تا در آینده موفق شوند من از طریق برنامه شما می‌خواهم کسانی که دوست دارند در این کار خیر شریک باشند با برنامه شما تماس بگیرند یا اینکه از طریق باشگاه با من در ارتباط باشند تا بتوانیم به این 14 کودک کمک کنیم.در حال حاضر از طریق رسانه‌ها سعی کردیم اعلام کنیم تا این اتفاق خوب به نحوی زیبا رقم بخورد که این کودکان سر و سامان پیدا کنند. این برنامه که قرار است انجام شود و ما این 14 کودک را کمک کنیم فقط مختص من نیست تمام بازیکنان پرسپولیس در این کار خیر سهیم هستند و دوست داریم که کوچک‌ترین کار برای این بزرگواران انجام دهیم.

 


امیدوارم در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم


جام‌جهانی یکی از بهترین اتفاقات فوتبالی است که هر بازیکنانی آرزو دارد در این رقابت‌ها حضور پیدا کند. امیدوارم از تیم ملی ایران حمایت‌های خوبی از سوی مسئولین صورت بگیرد، امکانات خوبی در اختیار بازیکنان قرار بگیرد تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. درست است که لیست 35 نفره اعلام شده است اما واقعاً‌ برای من تفاوتی نمی‌کند که باشم یا نباشم تلاش می‌کنیم که در لیست نهایی قرار بگیریم اما آرزو می‌کنم که هر بازیکنی که در لیست نهایی قرار دارد  عملکرد خوبی داشته باشد تا تیم ملی ایران نتیجه خوبی را کسب کند. تیم ملی ایران در جام‌جهانی مقابل آرژانتین نمایش خوبی داشت و نشان داد که می‌تواند در جام‌جهانی با تمرین زیاد و امکانات خوب عملکرد خوبی داشته باشد. من از مردم ایران خواهش می‌کنم تا دعا کنند و به بازیکنان تیم ملی انرژی مثبت بدهند تا تیم ملی نتیجه خوبی را کسب کند.

 


چرا به عنوان بازیکن پرسپولیس از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنید؟!


آیا شما از وسیله نقلیه عمومی استفاده نمی‌کنید، درست هست که بازیکن پرسپولیس  هم هستیم اما بعضی وقت‌ها باید از مترو یا اتوبوس استفاده کنیم هیچ اشکالی ندارد امیدوارم امکانات طوری برای مردم فراهم شود تا با آسایش از این وسایل استفاده کنند و امیدوارم این فرهنگ بین مردم روز به روز بیشتر جا بیفتد که می‌توانند به راحتی از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

دیدگاه‌ها