کد خبر : 1524697 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 10:53 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: هنوز از جدایی از آرسنال شوکه هستم

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال تاکید کرد که هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است.

ونگر: هنوز از جدایی از آرسنال شوکه هستم

به گزارش "ورزش سه"، ونگر در فاصله چند بازی تا پایان رقابت های امسال، اعلام کرد که در پایان فصل، پس از 22 سال آرسنال را ترک خواهد کرد. او همچنین اعلام بازنشستگی نکرد و آمادگی خود را برای حضور در تیم‌های جدید و چالش‌های جدید اعلام کرد.در حالی که صحبت‌های زیادی درباره اینکه تیم‌های متعددی خواهان به خدمت گرفتن او هستند مطرح شد، ونگر مدعی شد هنوز تصمیمی نگرفته است.

 

 

1302904

 

 

او گفت:" به نظرم خیلی زود است که بدانم ماموریت بعدی ام چه خواهد بود. من هنوز میزم را هم خالی نکرده ام و هنوز هم شوکه هستم. قصد دارم به خودم تا چهاردهم جوئن فرصت بدهم، تا روز شروع جام جهانی و سپس تصمیم بگیرم. سوال این است که آیا من باز هم می‌خواهم مربی باشم، روی نیمکت باشم و از تاکتیک‌های مختلف برای تیمم استفاده کنم؟ چیزی که در حال حاضر به صورت قطعی می‌توانم بگویم این است که من به کار کردن ادامه خواهم داد."

 

ونگر 34 سال مداوم است که مربی گری می‌کند و این در حالیست که متوسط مدت ماندگاری مربیان در لیگ برتر تنها 2 سال است. او از سال 1984 که از نانس فرانسه فعالیتش را آغاز کرد، حتی یک فصل را نیز استراحت نکرده است.

 

 

1274632

 

 

او در این رابطه گفت:" من دوستانی دارم که می‌توانند تمام روز به ساحل بروند و وقتشان را در آنجا بگذرانند. من نمی‌توانم چنین کاری انجام دهم، حوصله ام سر می‌رود. باید کاری انجام دهم، به یک چالش نیاز دارم. در تمام این سال‌ها، فوتبال را زندگی کرده ام و با آن نفس کشیده ام و هنوز شور و انگیزه بالایی دارم. نمی‌توانم تصور کنم کار دیگری انجام می‌دهم. برای همین است که لحظات هیجان انگیزی برای من است. یک صفحه جدید برایم باز شده، یک صفحه خالی روبروی من است. همانطور که تمام نویسندگان بزرگ می‌دانند، حالا فرصت نوشتن یک فصل جدید است."

 

ونگر درباره وفاداری اش به آرسنال گفت:" نوع وفاداری من دیگر وجود ندارد. ما در دوره ای زندگی می‌کنیم که همه خیلی سریع همه چیز را رد می‌کنند. فرصتی برای ساختن وجود ندارد، همه دائما منتظر نتیجه هستند.  وقتی اوایل به آرسنال آمدم، کاملا ناشناخته بودم و بر این باور بودم که من به شکل جدیدی نماینده کشورم خواهم بود. در حالی که همواره رقابت زیادی بین انگلیسی ها و فرانسوی ها بود، من توانستم راه حضور مربیان فرانسوی زیادی در انگلیس را باز کنم. فراموش نکنید، وقتی من به انگلیس آمدم، مربی خارجی در لیگ برتر خیلی کم بود."

دیدگاه‌ها