کد خبر : 1524758 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 15:10 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب ایران قید ستاره‌ها را زد

ازبک‌ها با تیم المپیک به تهران آمدند

حریف تدارکاتی تیم ملی ایران در راه آماده سازی برای جام جهانی ترجیح داد به جای ستاره های اصلی و پا به سن گذاشته با تیم المپیک راهی تهران شود.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مراسم بدرقه تیم ملی ایران به سوی جام جهانی در جدال دوستانه و تدارکاتی با ازبکستان برنامه ریزی شد تا با یک تیر دو نشان هدف گرفته شود تصمیم عجیب ازبک ها برای بهره بردن از تیم المپیک این کشور به جای تیم بزرگسالان می تواند جنجال های فراوانی را برای فدراسیون نشینان در پی داشته باشد.


کاروان تیم ملی ازبکستان در حالی امروز بعد از سفری 8 ساعته از تاشکند به استانبول سپس تهران وارد ایران شد که بنا به اعلام سایت چمپیونات آسیا در این سفر 23 بازیکن تیم المپیک این کشور به رهبری تیمور کاپادزه ستاره سال های نه چندان دور ازبکستان وارد تهران شدند و در هتل استقلال اسکان یافتند تا عصر امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار کنند.

 

1302960


بنا به اعلام سایت ازبک روسای فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفتند با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و شرکت المپیک این کشور در این رقابت ها با تیم زیر 23 سال خود متشکل از بازیکنانی که در لیگ ازبکستان به میدان رفتند مقابل ایران صف آرایی و محکی جدی بخورند.


به این ترتیب ازبکستان فردا شب در حالی مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد که در ترکیب این تیم خبری از ستاره های سرشناس همچون سرور جپاروف، سردار رشیداف ، نستروف، لوبانوف و جلیل احمداف نیست تا اولین حریف ایران در راه حضور در جام جهانی بر خلاف سایر نمایندگان آسیا حاضر در روسیه یک تیم نسبتا ضعیف باشد.

 

1302959

دیدگاه‌ها