کد خبر : 1524848 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 09:09 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین مربی ترکیه ای الغرافه معرفی شد

گورکوف فرانسوی سرمربی جدید یاران طارمی

در فاصله چند روز از قطع همکاری باشگاه قطری با سرمربی ترکیه ای در پی ناکامی از راهیابی به فینال امیرکاپ یک مربی فرانسوی نام آشنا بار دیگر هدایت الغرافه را برعهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، آیگون بولنت سرمربی مشهور ترکیه ای نتوانست در آخرین جام باقی مانده برای الغرافه انتظارات را برآورده کند تا جایی که بعد از شکست مقابل الریان و ناکامی در صعود به فینال امیرکاپ از سمت خود برکنار شد تا یک ناکامی دیگر در فوتبال قطر به نام این مربی ثبت شود.


در فاصله چند روز از این اتفاق سران باشگاه الغرافه از جانشین مربی ترکیه ای رونمایی کردند، فردی سرشناس از فوتبال فرانسه که پیش از این هم سابقه همکاری با زردپوشان قطری را در کارنامه اش داشت. کریستین گورکوف مربی 63 ساله فرانسوی به عنوان سرمربی جدید مهدی طارمی و هم تیمی هایش در فصل آتی لیگ ستارگان فعالیت خواهد کرد.

 

1303039


توئیتر رسمی باشگاه الغرافه با تایید این خبر مدعی شد گورکوف با ایده ها و تفکراتی که دارد هم سو با سیاست های باشگاه در فصل آتی برای موفقیت الغرافه تلاش خواهد کرد و در این راه باشگاه تمامی خواسته های او را تامین خواهد کرد. گورکوف در فاصله فصل 2003-2002 هدایت الغرافه را برعهده داشت و در همان مقطع تئوری ساخت آکادمی این باشگاه را پایه ریزی کرد.

 

گفتنی است مدت قرارداد این سرمربی با تیم الغرافه به مدت ١ فصل است و الغرافه ای ها امیدوار هستند تا ناکامی تیمشان در جام های قطر و لیگ قهرمانان آسیا را با این انتخاب جبران کنند.

دیدگاه‌ها