کد خبر : 1524859 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 09:53 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت

بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت، امشب فینال جام حذفی آلمان را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار آخرین حضور یوپ هاینکس روی نیمکت بایرن مونیخ خواهد بود. سرمربی آلمانی در اواسط فصل، جای انچلوتی را در نیمکت بایرن گرفت و توانست اوضاع را برای مونیخی ها به کلی تغییر دهد. او با بایرن بار دیگر قهرمان بوندس لیگا شد و تا نیمه نهایی چمپیونزلیگ رفت و با وجود نمایش عالی مقابل رئال مادرید، نتوانست به فینال برسد. از این رو تمرکز آنها پس از حذف از چمپیونزلیگ، به کسب قهرمانی در جام حذفی آلمان معطوف شد.

 

 

1296669

 

 

در آن سو آینتراخت با نیکو کوواچ مقابل بایرن صف آرایی خواهد کرد. بایرن چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که کوواچ فصل آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. بدین ترتیب، این دیدار از اهمیت‌ ویژه ای برخوردار خواهد بود، از این رو که بایرن با سرمربی آینده خود روبرو خواهد شد. کوواچ برای اثبات خود به بایرن مونیخ و هوادارانش، انگیزه زیادی برای کسب پیروزی در این دیدار دارد و با قهرمانی می‌تواند خداحافظی بسیار خوبی با فرانکفورت داشته باشد.

 

 در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بایرن مونیخ به دست آمده و 2 دیدار دیگر با تساوی به پایان رسیده است. مانوئل نویر پس از ماه‌ها به ترکیب بایرن بازگشته و باید دید که آیا هاینکس در آخرین دیدار خود به نویر بازی خواهد داد یا نه. جروم بواتنگ و ویدال به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و حضور کومان، برنات و روبن برای این بازی مشخص نیست. با غیبت بواتنگ، انتظار می‌رود که تولیسو و مارتینز در مرکز خط دفاعی تیمشان قرار بگیرند. برای آینتراخت نیز جلسون فرناندس به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1303048

دیدگاه‌ها