کد خبر : 1525099 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 09:50 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

شهید وطنی به لیگ برتر می رسد؟

دستور وزیر ورزش برای بازسازی ورزشگاه قائمشهر

وزیر ورزش و جوانان دستور داد ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مورد بازسازی قرار بگیرد تا در لیگ هجدهم از آن استفاده شود.

دستور وزیر ورزش برای بازسازی ورزشگاه قائمشهر

به گزارش "ورزش‌سه"، با صعود نساجی مازندران به لیگ برتر یکی از دغدغه های اصلی درباره میزبانی این تیم در لیگ هجدهم است. با توجه به اینکه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نقایص متعددی برای میزبانی از بازی های نساجی در لیگ برتر دارد حالا مسئولان استانی در صدد رفع مشکلات این ورزشگاه برآمده اند.


بر اساس اعلام بهروان، رییس هیات فوتبال مازندران سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هفته گذشته در بازدیدی که از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر داشت، دستور به بازسازی این ورزشگاه داد و از استاندار مازندران نیز خواست این اتفاق رخ بدهد.


قرار است با بازسازی ورزشگاه وطنی نقایص آن تا لیگ برتر هجدهم برطرف شود و نساجی بتواند در ورزشگاه خانگی خود از حریفان لیگ برتری اش میزبانی کند.


بهروان در این خصوص گفت: «اکنون بخش‌هایی از ورزشگاه وطنی قائم‌شهر تخریب شده تا فضاهای جدیدی ساخته شود و رختکن‌های ورزشگاه تجهیز شود، نورافکن‌ها و همچنین نصب اسکوربورد در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر انجام شود. بخشی از این هزینه‌ها را وزیر ورزش و بخشی را هم شورای شهر تقبل کردند. اکنون همه مسئولان بسیج شده‌اند تا ورزشگاه وطنی قائم‌شهر برای مسابقات لیگ برتر فصل آینده مهیا شود.»

دیدگاه‌ها