کد خبر : 1525185 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 16:22 | 203.5K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه کم ملی علیه فصل فوق‌العاده در شارلوا

چرا کاوه رضایی از لیست تیم ملی خط خورد؟

شاید باور کردنی نباشد ولی خط خوردن کاوه رضایی از لیست تیم ملی واکنش رسانه های بلژیکی را به همراه داشته است.

چرا کاوه رضایی از لیست تیم ملی خط خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، سایت دی اچ بلژیک مثل هواداران فوتبال ایران از خط خوردن کاوه رضایی از فهرست تیم ملی برای جام جهانی 2018 روسیه شگفت زده شده است. این رسانه و چند وب سایت دیگر بلژیکی به اظهار نظر در این باره پرداخته اند و کاوه را سورپرایز فهرست 24 نفره کی روش در راه جام جهانی دانسته اند.


 کاوه رضایی بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل فوق العاده انتظار داشت در جام جهانی پاداش آمادگی خود را بگیرد اما کی روش در نهایت نام این بازیکن را از لیست تیم ملی خط زد تا حالا او مجبور باشد برای حضور در این رقابت ها 4 سال دیگر صبر کند.


رضایی فصل قبل در استقلال ستاره بدون جانشین تیمش بود اما هرچقدر خوب بازی کرد و هرچقدر در ترکیب آبی ها موثر بود کی روش هرگز او را به تیم ملی دعوت نکرد تا شاید یکی از دلایل حضور این بازیکن در شارلوا بلژیک همین مساله باشد. او در اولین فصل حضور در شارلوا نه تنها افت نکرد بلکه در گلزنی عملکرد فوق العاده ای داشت و با 18 گل زده در این تیم یکی از مهمترین بازیکنان در موفقیت تیمش بود.

 

1303519


اما مهاجم ایرانی شارلوا در این فصل که به اردوی تیم ملی دعوت شد، کمتر از سایر مهاجمان تیم ملی در بازی های دوستانه به بازی گرفته شد اما هر زمان که به میدان رفت، تاثیر مثبتی روی روند تهاجمی تیم ملی گذاشت و همیشه در نقش یک بازیکن موثر نام خود را مطرح کرد.  رضایی تنها دقایقی در دو بازی ایران برابر ونزوئلا و تونس به میدان رفت و در هر دو مسابقه موفق به خلق موقعیت گل شد و در شرایطی که به نظر یکی از استانداردترین بازیکن های فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی بود مغلوب چهره های با تجربه تر از خود در ترکیب تیم ملی شد.


رضایی که در سال های حضورش در فوتبال ایران به یک فرد جنتلمن معروف شده است و در مدتی که در تیم ملی حضور نداشت، مصاحبه تندی انجام نداد و همیشه حرفه ای رفتار کرد، انتظار داشت نامش در لیست تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرد اما کی روش در دقیقه 90 نام او را خط زد تا این بازیکنان با اخلاق در حسرت تجربه کردن اولین جام جهانی خود باقی بماند.


کاوه رضایی در فصلی که گذشت در کنار کریم انصاری فر و علیرضا جهانبخش از موفق ترین لژیونرهای فوتبال ایران بود و شاید تنها دلیل خط خوردن او از تیم ملی سابقه کمتر ملی او نسبت به سایر بازیکنان این تیم است که باعث شد او از حضور در جام جهانی باز بماند. البته رقابت در خط حمله تیم ملی بسیار شدید و سنگین بود و شاید خط خوردن هریک از نفرات باقی مانده همین واکنش ها را به همراه داشت.

دیدگاه‌ها