کد خبر : 1525195 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 17:47 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

سانچس نمی توانست برای یونایتد بدتر از این باشد

یک نیم فصل حضور الکسیس سانچس در منچستریونایتد مطابق انتظارات نبود.

سانچس نمی توانست برای یونایتد بدتر از این باشد

به گزارش "ورزش سه"، سانچس در نقل و انتقالات زمستانی و در حالی که از سیتی هم پیشنهاد داشت، در نهایت به منچستریونایتد پیوست. ستاره شیلیایی اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. بسیاری تصور می کردند که او نقشی تعیین کننده در فینال جام حذفی برابر چلسی خواهد داشت اما این ادن هازارد بود که با گل خود برای چلسی، سرنوشت فینال را رقم زد و یونایتد را از کسب جام در این فصل محروم ساخت.

 

 

1297494

 

 

پل اسکولز، اسطوره یونایتد در مورد الکسیس سانچس به بی تی اسپورتس گفت:« اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید بگویم که سانچس نمی توانست در یونایتد بدتر از این ظاهر شود. عملکرد یونایتد هم در فینال خلاف انتظاراتم بود. تیم نیاز به پیشرفت بسیاری دارد. به عقیده من هفته های ابتدایی فصل آینده، هم برای سانچس و هم برای یونایتد حیاتی خواهند بود. تیم باید نشان دهد که به سطح سیتی نزدیک شده است.»

 

اسکولز ادامه داد:« یونایتد نیاز به خرید فوق ستاره ای دارد که بتواند به تنهایی سرنوشت بازی ها را تعیین کند. نه پوگبا و نه سانچس در زمره این بازیکنان نیستند. رونالدو، مسی و ادن هازارد چنین کیفیتی دارند و در بازی فینال شاهد بودیم که تنها تفاوت بزرگ بین چلسی و یونایتد، ادن هازارد بود. من واقعا فکر می کردم که سانچس می تواند در یونایتد به تنهایی نتیجه یک بازی را رقم بزند اما اشتباه می کردم.»

 


 

دیدگاه‌ها