کد خبر : 1525232 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 18:18 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرزاده :فیروز کریمی از سایر تیم‌ها پیشنهاد دارد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز تاکید کرد به زودی تکلیف سرمربی این تیم برای حضور در فصل آینده فوتبال ایران را مشخص خواهند کرد.

نصیرزاده :فیروز کریمی از سایر تیم‌ها پیشنهاد دارد

به گزارش "ورزش سه" ، هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با  مهر، در رابطه با وضعیت فیروز کریمی و اینکه «بالاخره تکلیف این مربی در گسترش فولاد تبریز و برای فصل پیش روی لیگ برتر چه شد؟»، گفت: طی فصل گذشته قراردادی با فیروز کریمی منعقد کردیم که به موجب آن وی برای فصل پیش رو نیز با تیم ما همکاری خواهد داشت با همه اینها در جلسه ای که به زودی خواهیم داشت، تکلیف این مسئله را مشخص می کنیم.

 

«هفته هاست که از برگزاری این جلسه صحبت می کنید. چرا تا به امروز برگزار نشده است؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: دلیل خاصی ندارد. پیگیری خیلی از کارها هستیم اما در اولین فرصت جلسه با فیروز کریمی را هم برگزار می کنیم. آنچه مسلم است اینکه طبق قرارداد، فیروز کریمی برای فصل جدید لیگ برتر هم می تواند کنار ما باشد اما باشگاه برای ادامه این همکاری شرایطی دارد که وی باید آنها را مورد توجه قرار دهد.

 

وی تاکید کرد: اینکه جذب برخی از بازیکنان باید با نظر مستقیم باشگاه انجام شود و همچنین انتخاب دستیار از میان گزینه های بومی انجام شود جزو شروط مورد نظر باشگاه است. چون ما یک بخش خصوصی هستیم، ضمن اینکه مربیان بومی زیادی داریم که می توانند در کادر فنی ما مثمر ثمر باشند.

 

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: در هر صورت و در اولین فرصت جلسه موردنظر با کریمی را برگزار می کنیم تا تعیین تکلیف شود و بدانیم که چطور باید کارمان را ادامه دهیم. تاکید می کنم فیروز کریمی با ما قرارداد دارد اما ماندن یا رفتن او با خودش است به خصوص با توجه به پیشنهاداتی که از دیگر تیم ها دارد.

 

وی با بیان اینکه هنوز با فیروز کریمی هیچ صحبت قطعی و نهایی حتی به صورت تلفنی نداشته ایم، تصریح کرد: وی مربی با تجربه ای است و از نظر فنی سطح بالایی دارد، ضمن اینکه توانست نتایج خوبی را برای گسترش فولاد در فصل گذشته رقم بزند. زمانی که تیم را به این مربی تحویل دادیم، در رده شانزدهم قرار داشتیم اما در پایان فصل تیم را با جایگاه نهمی به ما بازگرداند، اگر چه در طول فصل و طی ۱۰ هفته تیم نتوانست نتایج خیلی خوبی بگیرد اما در مجموع و از میان مربیان ایرانی، فیروز کریمی مربی معقولی است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «تکلیف فیروز کریمی که هنوز مشخص نیست. در مورد آغاز فعالیت هایتان برای فصل جدید هم هیج زمانی تعیین نشده است؟»، گفت: همانطور که گفتم نشست با کریمی را در اولین فرصت برگزار می کنیم. احتمالا از هفته آینده هم کارمان را برای نقل و انتقالات فصل آینده آغاز می کنیم و امیدوارم خیلی هم زود به نتیجه برسیم، به خصوص با توجه به اینکه با بسیاری از بازیکنانمان قرارداد سه تا پنج سال داریم.

دیدگاه‌ها