کد خبر : 1525237 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 19:18 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا 20 درصد قرارداد قلی‌زاده را می‌خواهد!

علی قلی زاده برای حضور در فوتبال اروپا باید به باشگاه سایپا حق رشد پرداخت کند.

سایپا 20 درصد قرارداد قلی‌زاده را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه" ، رضا درویش  در مصاحبه ای با باشگاه خبرنگاران درباره بحث دریافت حق رشد از علی قلی زاده برای انتقال این بازیکن به فوتبال اروپا بیان کرد: همانگونه که علی قلی زاده برای تیم ما زحمت کشیده است و به همین دلیل از او تشکر می کنیم باشگاه سایپا هم نقش مهمی در رشد و پیشرفت این بازیکن داشته و اگر قرار است قلی زاده به فوتبال اروپا برود، حق قانونی سایپا است که از او حق رشد بگیرد.

 

او درباره میزان مبلغ مدنظر باشگاه سایپا برای حق رشد قلی زاده گفت: واحد حقوقی باشگاه سایپا پیگیر این موضوع است اما فکر می کنم قلی زاده باید بین 20 تا 25 درصد مبلغ قرارداد با تیم جدیدش را به ما پرداخت کند.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا علی دایی برای ادامه همکاری اش با باشگاه سایپا شرط تسویه حساب با بازیکنان و پرداخت پاداش به آنها را مطرح کرده است، اظهار داشت: علی دایی با سایپا قرارداد دارد و فصل آینده هم در تیم ما می ماند. البته طبیعی است او به فکر بازیکنان هم باشد و بخواهد ضمن تسویه حساب با آنها پاداششان هم پرداخت شود.

 

او در پایان خاطرنشان کرد: از مدیریت گروه خودروسازی درخواست کرده ایم بودجه باشگاه را برای فصل آینده بین 20 تا 30 درصد افزایش دهد چراکه سایپا از معدود باشگاه های کشورمان است که در رشته های زیادی فعالیت دارد و اگر بخواهیم تیم قدرتمندی برای لیگ قهرمانان آسیا تشکیل دهیم باید بودجه بیشتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها