کد خبر : 1525408 | 01 خرداد 1397 ساعت 14:01 | 313.3K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی دو ساله و مشروط

مهدی شیری اولین خرید سرخ‌ها از اردوگاه آبی

مهدی شیری مدافع راست تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی مشروط و دو ساله به پرسپولیس پیوست.

مهدی شیری اولین خرید سرخ‌ها از اردوگاه آبی

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع سابق تیم امید که در تیم‌های نفت و پیکان سابقه بازی در لیگ‌برتر دارد، با حضور در باشگاه پرسپولیس کار عقد قرارداد با این باشگاه را به نتیجه رساند. البته شیری در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند و در غیراینصورت باید تا نیم فصل برای حضور در پرسپولیس صبر کند.


شیری که مورد توجه سپاهان هم بود، در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نیم فصل در پیکان به بازی ادامه خواهد داد. او امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و بعد از توافقات نهایی با مدیران این باشگاه قراردادش را به مدت دوسال امضا کرد تا رسما جانشین صادق محرمی مدافع راست سابق این تیم شود که به دیناموزاگرب پیوسته است.


شیری فوتبال خود را از باشگاه استقلال و جوانان این تیم استارت زد و همین اتفاق باعث شد تا در فصل گذشته نیز زمزمه‌هایی مبنی بر توافق او با آبی‌پوشان شکل گیرد. سایپا البرز و گهر دورود دیگر تیم‌هایی بودند که در تیم‌های پایه پشت سر گذاشت. مدافع فصل گذشته پیکان بعد از آن راهی نیروی زمینی شد و بعد از آن ملوان بندرانزلی دیگر تیم‌هایی بودند که او برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی در آن حضور یافت. شیری در ملوان 21 بازی را انجام داد و جزو بازیکنان اصلی سفیدپوشان محسوب می‌شد.


بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی نفت تهران شد و سه فصل را در این تیم گذراند. شیری در لیگ شانزدهم راهی پیکان تهران شد و اکنون بعد از پایان قراردادش و در حالی که سپاهان را نیز خواهان خود می‌دید با قرارداد مشروط مذاکرات خود را با پرسپولیس دنبال کرد.


شیری در این فصل 29 بازی در ترکیب پیکان و زیر نظر مجید جلالی پشت سر گذاشت و در پست‌های مدافع راست، وینگر راست و میانی برای این تیم به میدان رفت.

دیدگاه‌ها