کد خبر : 1525476 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 23:30 | 85.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه های انگلیسی

آرتتا کنار رفت؛ امری سرمربی آرسنال می شود

رسانه های انگلیسی ادعا کردند که با منتفی شدن حضور میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال، اکنون اونای امری گزینه اصلی جانشینی آرسن ونگر در این تیم است.

آرتتا کنار رفت؛ امری سرمربی آرسنال می شود

به گزارش "ورزش سه"، ونگر بعد از 22 فصل حضور در آرسنال، از این باشگاه جدا شد و اکنون توپچی های لندن به دنبال جانشینی برای او هستند.

پیش از این از میکل آرتتا، کاپیتان سابق آرسنال و دستیار فعلی پپ گواردیولا به عنوان گزینه اصلی جانشینی ونگر نام برده می شد اما به نظر می رسد که او با مدیران باشگاه لندنی به توافق نرسید. او مایل بود که در مورد نقل و انتقالات تیم اختیارات بیشتری داشته باشد اما مدیران باشگاه حاضر به پذیرش این موضوع نشدند.

به همین دلیل، اکنون از امری به عنوان جدی ترین گزینه هدایت آرسنال در فصل آینده نام برده می شود. این مربی اسپانیایی که در دو فصل اخیر هدایت پاری سن ژرمن را برعهده داشت، در پایان فصل اخیر از این باشگاه جدا شد و گفته می شود که امروز در لندن با مدیران آرسنال مذاکره کرد.

 

 

1297329

 

گی‌یم بالاگه، کارشناس اسپانیایی اسکای اسپورتس، در گفتگو با یکی از برنامه های این شبکه گفت:" من شنیدم که اونای امری در لندن بود و با آرسنال مذاکره کرد. این با همه واقعیت های موجود مطابقت دارد؛ او با باشگاهی قرارداد ندارد، یک گزینه درجه یک است و این شغل را هم می خواهد.

ما در مورد کسی صحبت می کنیم که در دوران حرفه ای اش در باشگاهی مانند سویا، فوق العاده کار کرد و همین هفته گذشته به خاطر کاری که در پاری سن ژرمن انجام داد، مربی سال فرانسه شد."

دیدگاه‌ها