کد خبر : 1525479 | 01 خرداد 1397 ساعت 00:30 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

سامپائولی: مسی کاملا آماده و باانگیزه است

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تاکید کرد که لیونل مسی از نظر بدنی در شرایط مساعدی قرار دارد و آماده است تا به آلبی سلسته در جام جهانی کمک کند.

سامپائولی: مسی کاملا آماده و باانگیزه است

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین که در جام جهانی قبل تا دیدار فینال پیش رفت، در جام جهانی 2018 با تیم های ایسلند، کرواسی و نیجریه همگروه است.

در جام جهانی قبلی گفته می شد که مسی به دلیل فصل دشواری که زیر نظر تاتا مارتینو داشت، در شرایط نامناسب به اردوی آلبی سلسته اضافه شد اما او در فصل اخیر در فرم خوبی بود و سامپائولی هم به شرایط او خوش بین است.

سامپائولی بعد از اعلام فهرست نهایی تیمش برای جام جهانی، به خبرنگاران گفت:" من با مسی صحبت کردم و او برای حضور در رقابت ها بسیار هیجان زده است. او از نظر فیزیکی در شرایط مناسبی قرار دارد."

سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، در هفته های پایانی فصل برای تیمش بازی نکرد اما سامپائولی اعلام کرد که این مهاجم باتجربه اکنون از آمادگی کافی برخوردار است.

" او از هفته گذشته تمرینات نرمالش را آغاز کرد. گابریل مرکادو هم هیچ مصدومیتی ندارد. باید ببینیم لوکاس بیلیا به چه شکل به اردو اضافه می شود."

 

 

1302653

 

آرژانتین در مرحله گروهی حسابی به دردسر افتاد و در نهایت به لطف درخشش لیونل مسی در دیدار آخر مقابل اکوادور، توانستند جواز حضور در رقابت های جام جهانی را به دست بیاورند.

اما سامپائولی معتقد است که تیمش می تواند در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد:" بدون ترس باید در جام جهانی بازی کرد، با اعتماد به نفس و آنهایی که نمایش بهتری داشته باشند، به ترکیب اصلی نزدیک تر خواهند بود.

هدف من افزایش ویژگی های فردی بازیکنان است تا بتوانیم جام جهانی فوق العاده ای داشته باشیم. اگر ما شجاعانه بازی کنیم، حریف دشواری برای هر تیمی خواهیم بود. ما وظیفه داریم که یک کشور را به شور و هیجان بیاوریم و امیدوارم بتوانیم این کار را به شکلی که می خواهیم انجام بدهیم."

دیدگاه‌ها