کد خبر : 1525526 | 01 خرداد 1397 ساعت 09:56 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

اهداف لوچسکیو در مصاف با ایران

سایت های ترکیه ای در آستانه رویارویی ایران و ترکیه بعد از 44 سال گزارش های متفاوتی از حواشی این دیدار منتشر کردند.

اهداف لوچسکیو در مصاف با ایران

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بار سال 1974 بود که ملی پوشان ایران در دیداری دوستانه به مصاف ترکیه رفتند تا بعد از آن روز طلسمی 44 ساله مانع رویارویی این دو همسایه قدرتمند شود. در شرایطی که روز هفتم خردادماه این طلسم در ورزشگاه فاتح تریم باشاک شهر خواهد شکست رسانه های ترکیه مدعی شدند با فهرستی که میرچا لوچسکیو منتشر کرد مشخص شد او از بازی با ایران به دنبال رسیدن به اهدافی خاص است.


سایت eurasiareview ترکیه پیرامون همین موضوع نوشت:« با اعلام فهرست تیم ملی ترکیه برای دیدار با ایران کاملا می توان به برنامه های لوچسکیو برای پوست اندازی تیم ملی آن هم در پروسه یک تا دوساله پی برد چون مربی سرشناس رومانیایی با دعوت از سه بازیکن به نام های کنان کارامان، اوکان کوکوک و زکی کیلیک نشان داد در حال تغییر چیدمان نفراتش است».


این سایت ادامه داد:« غیبت آردا توران به خاطر محرومیت 12 ماهه از سوی کمیته انضباطی مزید بر علت شد تا لوچسکیو بهترین فرصت برای پوست اندازی در ترکیه را به دست بیاورد به همین خاطر رویارویی با ایران به عنوان بهترین تیم آسیا آن هم با هدایت مردی مثل کارلوس کی روش ایده آغاز برنامه هایی برای پوست اندازی در تیم ملی را به ذهن سرمربی ترکیه انداخت تا بازیکنانی را دعوت کند که سابقه ملی نداشته باشند اما توانایی زیادی دارند».

دیدگاه‌ها