کد خبر : 1525552 | 01 خرداد 1397 ساعت 12:29 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سابق تیم ملی برنامه هایش را ارائه کرد

توافق رسمی نکونام با نساجی برای لیگ هجدهم

جواد نکونام به عنوان سرمربی در لیگ برتر هجدهم هدایت نساجی مازندران را برعهده خواهد داشت.

توافق رسمی نکونام با نساجی برای لیگ هجدهم

به گزارش "ورزش‌سه"، نساجی تیم محبوب مازندران که طرفداران زیادی هم دارد، بعد از سال ها جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده و حالا مدیران این باشگاه در صدد هستند تا تیم خوبی را برای لیگ هجدهم ببندند و روانه مسابقات کنند.


در این راستا مدیران باشگاه نساجی در اولین گام با جواد نکونام سرمربی موفق و جوان خود برای فصل آینده لیگ برتر هم به توافق رسیدند. نکونام که نیم فصل سال گذشته در لیگ یک قراردادی 1.5 ساله با نساجی امضا کرده بود، باید با مدیران باشگاه شمالی بر سر مسائل مالی به توافق می رسید که بر این اساس دیروز با مدیران باشگاه پای میز مذاکره نشست.


در جلسه روز گذشته نکونام با مسئولان باشگاه از جمله علی امیری مدیرعامل نساجی بر سر موضوعات مالی به توافق رسید تا بر اساس قراردادی که از سال گذشته داشت در لیگ برتر هجدهم به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند. در جلسه دیروز همچنین دستیاران جواد نکونام نیز با باشگاه نساجی توافق کردند و در لیگ برتر کنار او خواهند بود.


علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی با تایید این خبر به "ورزش سه" گفت: «آقای نکونام با ما قرارداد داشتند و نیازی به تمدید قرارداد نبود. فقط باید توافق مالی صورت می گرفت که این اتفاق هم رخ داد. نکونام با وجود پیشنهادهای مالی بالایی که از چند تیم دیگر داشت، به خاطر هواداران نساجی رقم بسیار پایین تری از ما درخواست کرد و به توافق رسیدیم که جای تشکر دارد. انشاءالله بتوانیم روزهای خوبی را برای هواداران نساجی رقم بزنیم.»

 

نساجی بعد از سال ها انتظار با هدایت جواد نکونام به لیگ برتر صعود کرده و هواداران شمالی این تیم بسیار  امیدوارند تا تیم شان بتواند نتایج خوبی را در لیگ هجدهم به دست آورد. بی تردید با حضور این تیم محبوب و پرطرفدار جذابیت های لیگ آینده نیز بیشتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها