کد خبر : 1525563 | 01 خرداد 1397 ساعت 12:43 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند اسطوره آرسنال از حضور امری در امیریتس

یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال به انتقاد از شایعه حضور اونای امری روی نیمکت آرسنال پرداخت.

انتقاد تند اسطوره آرسنال از حضور امری در امیریتس

به گزارش "ورزش سه"، ونگر اعلام کرد که فصل آینده دیگر مربی آرسنال نخواهد بود و پس از 22 سال این تیم را ترک کرد. توماس توخل، آلگری، اونای امری و برندن راجرز به عنوان گزینه های جانشینی ونگر شناخته می‌شوند و امری در حال حاضر جدی ترین گزینه است. حال یان رایت، مدعی شد که باشگاه آرسنال در یک مغازه سوشی فروشی به دنبال مربی است.

 

 

1304010

 

 

او در مصاحبه با بی بی سی گفت:" به نظرم اتفاقاتی که رخ می‌دهند افتضاح است. آنها اخیرا فهمیدند که قیمت آلگری خیلی بالاست. آرسنال دقیق اعلام نکرده که به دنبال چه کسی است. حالا ناگهان صحبت از اونای امری پیش آمده است. انگار در مغازه سوشی فروشی به دنبال مربی هستند.

 

اتفاقات عجیبی در آرسنال رخ می‌دهد، واقعا اونای امری از کجا آمده؟ نمی‌توانم این فکر را از ذهنم خارج کنم. من فکر می‌کردم تا الان متوجه شده باشند که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. امری حالا جدی ترین گزینه است، آیا مربی تیم خواهد شد؟ او در پاری سن ژرمن بودجه فوق العاده ای در اختیار داشت و حالا باید با 50 میلیون پوند برای فصل بعد خرید کند زیرا اخیرا اعلام شده بودجه آرسنال 50 میلیون است. توانایی های مربی گری او باید سریعا نمایان شوند و چندین الماس در نقل و انتقالات بخرد. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر بدرخشد، از او حمایت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها