کد خبر : 1525569 | 01 خرداد 1397 ساعت 13:32 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: لوسین فاوره، سرمربی جدید دورتموند

باشگاه دورتموند به صورت رسمی اعلام کرد که لوسین فاوره، سرمربی جدید این تیم خواهد بود.

رسمی: لوسین فاوره، سرمربی جدید دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، فاوره که هدایت نیس را برعهده داشت، با پرداخت 3 میلیون یورو برای بند فسخش، توانست راهی دورتموند شود. سرمربی 60 ساله که قبلا هدایت بروسیا مونشن گلادباخ را برعهده داشت، قراردادی تا سال 2020 با دورتموند امضا کرد.

 

فاوره جانشین پیتر اشتوگر خواهد شد که تنها نیم فصل هدایت تیمش را برعهده داشت. او از اواسط فصل هدایت تیم را برعهده گرفت و تا پایان روی نیمکت دورتموند نشست. دورتموند در حال حاضر تحت هدایت پیتر اشتوگر در آمریکا حضور دارد و تور آماده سازی خود را برگزار می‌کند. آنها روز چهارشنبه در دیداری دوستانه به مصاف لس آنجلس اف سی خواهند رفت.

 

1304024

 

 

سال گذشته که دورتموند در نهایت پیتر بوش را از آژاکس به خدمت گرفت، فاوره از جدی ترین کاندیداها بود. او زمانی که هدایت آینتراخت را برعهده داشت، توسط دورتموند توخل در جام حذفی آلمان شکست خورده بود.

 

او به خوبی با بوندس لیگا آشنایی دارد. در سال 2007، او از باشگاه زوریخ به هرتابرلین پیوست و در فصل دوم حضورش در این تیم، با آنها در رده چهارم فصل کار را به اتمام رساند. در فوریه 2011، فاوره هدایت گلادباخ را که در رده هجدهم قرار داشت برعهده گرفت و نتایج بسیار درخشانی با این تیم کسب کرد و در ادامه نیز آنها را تا پلی آف چمپیونزلیگ نیز رساند.

دیدگاه‌ها