کد خبر : 1525585 | 01 خرداد 1397 ساعت 14:54 | 300.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین صید آبی‌ها از تیم‌ملی نوجوانان

الهیار صیادمنش به استقلال می پیوندد

مهاجم تیم‌ملی نوجوانان ایران برای عقد قرارداد نهایی با این باشگاه توافق نهایی رسید.

الهیار صیادمنش به استقلال می پیوندد

به گزارش "ورزش سه"، الهیار صیادمنش که یکی از ستاره‌های تیم‌ملی نوجوانان ایران در جام‌جهانی بود برای عقد قرارداد با استقلال به توافق نهایی رسید.


صیادمنش که یکی از ستاره‌های تیم نوجوانان در جام‌جهانی بود در نهایت با نظر مساعد وینفردشفر با استقلال قرار است با این باشگاه قرارداد امضا کند تا آبی‌ها اولین گام نقل و انتقالاتی خود را محکم بردارند.

 

استقلال که فصل قبل هم موفق شد مهدی قائدی را در کنار چند جوان دیگر جذب کند، با جذب صیادمنش نشان داد که پروسه جوانگرایی در این باشگاه همچنان ادامه دارد.


صیاد منش به عنوان پدیده تیم نوجوانان در جام جهانی 5 بازی انجام داد و موفق شد 3 گل برای این تیم بزند و حالا استقلال امیدوار است با حضور او شرایط فوق العاده ای را در خط حمله برای فصل جدید تجربه کند.


قرارداد صیادمنش برای مدت 5 سال با استقلال تنظیم شده است و چون سن او 16 ساله است، برای امضا قرارداد نهایی او باید پدرش حضور داشته باشد تا حضور او در جمع آبی پوشان قطعی شود.


صیادمنش اولین خرید آبی ها در فصل نقل و انتقالات خواهد بود تا مشخص شود مدیران استقلال قصد دارند خیلی زود کار آبی ها در فصل نقل و انتقالات را تمام کنند.

دیدگاه‌ها