کد خبر : 1525599 | 01 خرداد 1397 ساعت 16:08 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان و نکونام گزینه های ذوب آهن نیستند

باشگاه ذوب آهن نسبت به شایعات درباره سرمربی گری این تیم واکنش نشان داد.

منصوریان و نکونام گزینه های ذوب آهن نیستند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب آهن اصفهان از جمله تیم هایی است که نیمکت آن در فصل نقل و انتقالات دستخوش تغییرات احتمالی می شود و به همین دلیل این باشگاه با انتشار بیانیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: "باشگاه ذوب آهن فصل گذشته لیگ برتر را با "امیر قلعه نویی" سپری کرد و کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه حضور مجدد در لیگ قهرمانان آسیا راه را برای تداوم همکاری با این چهره بر روی هر دو طرف بازگذاشته است و هر دو طرف خواهان همکاری با هم هستند و بر این مبنا، باشگاه ذوب آهن هیچ گزینه دیگری را به عنوان سرمربی در جلسات خود لحاظ نکرده و نمی کند و تا قطعی شدن روند این مذاکرات، ذهن خود را معطوف شایعات و گمانه زنی های خود ساخته نخواهد کرد.


لازم به ذکر است؛ این باشگاه برای مربیانی که نام آنها در رسانه ها به عنوان گزینه های سرمربی این تیم یاد می شود، از جمله آقایان "جواد نکونام" و "علیرضا منصوریان" و... احترام ویژه ای قایل بوده، اما هیچ گاه این اسامی به عنوان گزینه سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن مطرح نشده اند و ذکر این اسامی صرفا گمانه زنی رسانه ها می باشد."


به این ترتیب به نظر می رسد که ذوبی ها فعلا علاقه ای به این دو مربی استقلال ندارند و این دو سرمربی نمی توانند فعلا آینده ای در اصفهان داشته باشند.

دیدگاه‌ها