کد خبر : 1525618 | 01 خرداد 1397 ساعت 16:31 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی: مرفاوی درباره آینده دلفی تصمیم می‌گیرد

مدیرعامل استقلال خوزستان می گوید که این تیم به دنبال جذب بازیکن جدید با تست گیری است.

سلطانی: مرفاوی درباره آینده دلفی تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، حمید سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره حضور مرفاوی در این باشگاه گفت: قبل از انتخاب مرفاوی با چند چهره دیگر مذاکره کردیم اما در نهایت شرایط را سنجیدیم و دیدیم آقای مرفاوی به اهداف ما برای فصل آینده نزدیکتر هستند. مرفاوی گزینه ای است که صد در صد به اهداف ما نزدیک است.


مدیرعامل استقلال خوزستان درباره پیشنهادهای مختلف به بازیکنان این تیم، اضافه کرد: این موضوع برای همه باشگاه ها وجود دارد. نه تنها دلفی بلکه چند بازیکن دیگر نیز هستند که پیشنهادات خوبی دارند اما در نهایت آقای مرفاوی تصمیم گیر هستند.


وی درباره برنامه این باشگاه برای جذب بازیکن جدید تصریح کرد: آقای مرفاوی هنوز لیستی به ما ندادند. ما در فصل جاری به دنبال تست گیری هستیم و این موضوع رسالت باشگاه است که با توجه به مسائل مالی، روی استعدادهای استان حساب کنیم. ما واقعیت را می بینم و با بودجه ای که در اختیار داریم، پیش می رویم.


سلطانی در پاسخ به این سوال که چشم انداز این باشگاه برای فصل آینده چیست، خاطر نشان کرد: ما روی واقعیت جلو می رویم  و می خواهیم فقط روی بازیکنان جوان تمرکز کنیم. قهرمانی و سهمیه آسیایی برای تیم های خاص و پرطرفدار خوب است اما میزان توقعات و بدهی ها و مسائل منفی دردسرهای بعد از این اتفاق برای استقلال خوزستان را هنوز فراموش نکرده ایم.


او در پایان خاطر نشان کرد: تیمی برای قهرمانی بسته می شود که 30 میلیارد بودجه داشته باشد. وقتی بودجه نیست، ما عوام فریبی نمی کنیم. قهرمانی برای استقلال خوزستان این است که در پایان فصل 4 بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کند و ما تا دو سال آینده این هدف را دنبال می کنیم.

دیدگاه‌ها